بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۶
کد خبر : ۲۴۷۶۹
قائم مقام وزير تعاون در امور استان‌ها گفت: بر اساس تدابير انديشيده شده تمام متقاضيان مسكن مهر بايد بعد از پالايش و معرفي به وزارت مسكن و شهرسازي مراجعه و مراحل قانوني جهت احداث مسكن خود را طي كنند.

سيدعلي علوي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس اظهار داشت: بر اساس تدابير انديشيده شده قرار است در ادامه مسير واگذاري‌هاي مسكن مهر، واگذاري به بخش غير تعاوني در دستور كار قرار گيرد بدين مفهوم كه زمين تخصيص يافته جهت احداث مسكن به كساني كه بتوانند پروژه مسكن مورد نياز خود را به صورت گروهي تعريف و احداث كنند واگذار مي‌شود. 

وي ادامه داد: بر اساس اين برنامه متقاضياني كه مايل به احداث گروهي مسكن مورد نياز باشند مي‌توانند بعد از طي مراحل ثبت نام، پالايش و معرفي به وزارت مسكن و شهرسازي و دريافت زمين به اتفاق هم در استقلال كامل بناي مسكوني خود را احداث و در آن سكني گزينند. 

وي افزود: تنها تفاوت به وجود آمده در اين طرح در قياس با دوره‌هاي قبل، ورود پيمانكاران شهرداري‌ها به عنوان يكي از بازوهاي شهرسازي در پروژه مسكن مهر جهت آماده سازي زمين و تحويل آن به متقاضيان است. 

قائم مقام وزير تعاون در امور استان‌ها در خصوص اخباري مبني بر واگذاري بخشي از مسئوليت اين پروژه‌ها به وزارت نفت، تصريح كرد: در خصوص اخباري مبني بر ورود وزارت نفت به اين عرصه و كمك به تسهيل محقق شدن پروژه مسكن مهر اطلاعي ندارم. 

وي تأكيد كرد: متقاضيان بايد توجه داشته باشند كه بعد از ثبت‌نام و پالايش بايد به وزارت مسكن شهرسازي مراجعه و مراحل قانوني را جهت اخذ زمين طي كنند. 

وي متذكر شد: كساني كه از بنيه و توان كمتري براي احداث مسكن برخوردار هستند مي‌توانند در تعامل با هم زمين آماده‌سازي شده را تحويل و مراحل ساخت و ساز را طي كنند. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر