بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
در آخرین معاملات بازار جهانی؛

بیت کوین زیر ۳۹ هزار دلار معامله می‌شود

بیت کوین زیر ۳۹ هزار دلار معامله می‌شود
در آخرین معاملات بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین ۵ درصد منفی شد و هم اکنون زیر ۳۹ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.
کد خبر : ۲۵۷۷۵۱

بیت کوین+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در آخرین معاملات انجام شده در بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین ۵.۱ درصد منفی شد و حتی تا ۳۸ هزار و ۳۹۱ دلار پایین رفت. بیت کوین در واقع ۲۲۲۹ دلار از ارزش خود را از دست داده است.



کمترین میزان قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲، ۳۲ هزار و ۲۵۰ دلار بود که در ۲۴ ژانویه به ثبت رسید. قیمت کنونی نسبت به این کف قیمتی ۱۶ درصد بالاتر است. البته بیت کوین در زمان نگارش این خبر ۳۸ هزار و ۷۰۴ دلار خرید و فروش می‌شود که نسبت به هفته گذشته هم ۶.۷ درصد پایین‌تر است.

ارزش کل بازار جهانی بیت کوین امروز به ۷۳۶ میلیارد دلار رسید و در ۲۴ ساعت گذشته ۹۳۴ هزار بیت کوین به ارزش ۳۶ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است. تعداد کل بیت کوین‌های موجود در جهان هم امروز به ۱۹ میلیون و ۲۳ هزار و ۴۵۰ واحد رسید.

اتریوم هم ۴.۳ درصد کاهش یافت و هم اکنون ۲۸۷۱ دلار خرید و فروش می‌شود. درواقع بازار امروز تقریبا به طور کامل منفی بود به گونه‌ای که سولانا هم منفی شد و به ۹۸ دلار ۵۸ سنت رسید. ارزش ریپل هم ۳.۵ درصد منفی شد.

بیشترین افت قیمت در بین ارز‌های مجازی مطرح مربوط به ترا و دوج کوین بود به گونه‌ای که به ترتیب ۶.۹۵ و ۹.۹۶ درصد منفی شدند و به ۸۹ دلار ۷۱ سنت و ۱۴ سنت رسیدند. به طور کلی در معاملات امروز ارزش بازار جهانی ارز‌های جهانی ۳.۸۷ درصد ریخت و به ۱۷۹۰ میلیارد دلار رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر