بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۷
این اوراق مشارکت با ضمانت بانک ملی ایران و عرضه از سوی کارگزاری بانک ملی و بازارگردانی شرکت کارگزاری بورس بهگزین به بازار می آید و نرخ سود آن هم حدود 17 درصد بدون جریمه شکست تعیین شده است.
کد خبر : ۴۰۱۲۱

این اوراق مشارکت با ضمانت بانک ملی ایران و عرضه از سوی کارگزاری بانک ملی و بازارگردانی شرکت کارگزاری بورس بهگزین به بازار می آید و نرخ سود آن هم حدود 17 درصد بدون جریمه شکست تعیین شده است.

مدیرعامل کارگزاری بورس بهگزین از انتشار 140 میلیارد تومان اوراق مشارکت آزاد راه تهران شمال خبر داد و گفت : ،شرکت های بیمه سینا، پویای غرب، پالایشی قطران و نسوز نخ در بورس و فرابورس پذیرفته خواهند شد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از سنا، محمدمهدی ناسوتی‌فرد با اشاره به دلایل راه اندازی تالار کارگزاری بهگزین اظهار داشت: اقدامات لازم برای انتشار 140 میلیارد تومان اوراق مشارکت آزاد راه تهران شمال نهایی شده و فقط منتظر مجوز سازمان بورس واوراق بهادار هستیم.

وی افزود: این اوراق با ضمانت بانک ملی ایران و عرضه از سوی کارگزاری بانک ملی و بازارگردانی شرکت کارگزاری بورس بهگزین به بازار می آید و نرخ سود آن هم حدود 17 درصد بدون جریمه شکست تعیین شده است.

ناسوتی فرد با بیان اینکه انتظار می رود طی یکی دو ماه آینده این اوراق پذیره نویسی شود به برنامه پذیرش 4 شرکت در بورس و فرابورس اشاره و خاطر نشان کرد : در پی اخذ مجوز پذیرش شرکت ها از سازمان بورس، کارگزاری بورس بهگزین شرکت بیمه سینا با سرمایه 40 میلیارد تومانی را در نوبت پذیرش دارد.

وی ادامه داد: علاوه براین شرکت "پویای غرب" تولید کننده کابل های برق با پوشش آلومینیوم، "پالایشی قطران" با سرمایه 90 میلیارد تومانی و "نسوز نخ "با سرمایه 3 میلیارد تومانی در مراحل آماده سازی برای حضور در فرابورس قرار دارند.

مدیرعامل کارگزاری بورس بهگزین در ادامه اظهارات خود به دلایل راه اندازی تالار اختصاصی معاملات سهام که اول آذرماه همزمان با پنجمین سالگرد قانون بازار اوراق بهادار در تقاطع سمیه و نجات الهی افتتاح شد اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود شرکت ها و ارگان های مخلتف دولتی و خصوصی در مرکز شهر و همچنین به دلیل برنامه تغییر یا جمع آوری تالار اصلی معاملات بازار سهام (در خیابان حافظ ) این تالار با هدف توسعه فرهنگ سهامداری راه اندازی شده است.

به گفته ناسوتی فرد در این تالار که مجهز به باجه بانک سینا و سامانه معاملاتی سهام است ،کارگاه های اموزشی 30 تا 40 نفره برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه با اخذ مجوز فرابورس،بلوک 60 میلیارد تومانی کشت و صنعت جیرفت عرضه و معامله شد ادامه داد: در شرایطی موافقت اصولی سازمان بورس برای راه‌اندازی صندوق مشترک سرمایه گذاری سینا اخذ شده که طبق قانون توسعه ابزارها و بازارهای نوین مالی ، صندوق های سرمایه گذاری باید در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسند.بنابراین به محض طی این مرحله،پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری سینا شروع می شود.

ناسوتی فرد دستیبابی به رتبه " ب" شرکت های کارگزاری و اخذ مجوز فعالیت در بورس کالا ، راه اندازی صندوق با درآمد ثابت و بکارگیری از روش آن لاین تریدینگ بعد از ابلاغ دستور العمل را از دیگر برنامه کارگزاری بورس بهگزین اعلام کرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر