بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱
کد خبر : ۵۳۹۰۱

به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، شرکت کارگزاری بانک کشاورزی در پنجمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی به معرفی پیشرفته ترین سامانه جدید معاملات سهام برای اولین بار در بورس تهران، فرابورس ایران و آتی سهام خواهد پرداخت.
در این سامانه کاربران می توانند علاوه بر دسترسی سریع به معاملات آنلاین در بخش نرم افزار، به تحلیل فنی بازار نیز بپردازند. این نرم افزار قادر است بیش از 18 سال اطلاعات معاملاتی شرکت ها را در تحلیل ها استفاده کند. ضمن اینکه کاربران به مجموعه کاملی از امکانات ترسیمی و شاخصهای فنی دسترسی خواهند داشت.
همزمان با بازار ایران افراد می توانند اطلاعات قیمت کالاهای جهانی نظیر نفت، طلا، صندوق های سرمایه گذاری، شاخص ها، فلزات، کالاهای پتروشیمی وغیره را در اختیار داشته باشند. 
این سامانه همچنین اطلاعات بنیادی شرکت ها را از ابتدای راه اندازی بورس در اختیار افراد قرار می دهد. امکان اجرای این سامانه معاملاتی بر روی تلفن های آیفون و تبلت های آی پد از دیگر امکانات آن است. این سامانه جدید معاملاتی افراد را قادر می سازد، سبد دارایی های خود را با سهولت بیشتری اداره کنند.
همچنین امکانات دیگر این نرم افزار شامل ورود اطلاعات خودکار از معاملات انجام شده در معاملات برخط، محاسبه افزایش سرمایه و سود نقدی بصورت خودکار، محاسبه ریسک و همبستگی سبد دارایی نسبت به بازارو بررسی وضعیت سبد دارایی در هر لحظه است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر