بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳
کد خبر : ۶۱۶۸۳

 مصطفی امید قائمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی فارس، در رابطه با برنامه های شرکت فرابورس برای ورود شرکت های جدید اظهار داشت: طبق برنامه قبلی نماد صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها با سرمایه 675 میلیارد و 50 میلیون ریالی امروز در بازار اول فرابورس بازگشایی شد. همچنین با توجه به افزایش سرمایه این بانک به 1500 میلیارد ریال، نماد معاملاتی حق تقدم این سهم نیز طی روزهای آینده باز می شود.

وی با بیان اینکه محدودیت حجمی در هر سفارش این شرکت 10 هزار سهم تعیین شده و قیمت پایانی سهام هم طبق میانگین موزون معاملات روزانه سهام در روز گشایش خواهد بود، ادامه داد: علاوه بر این شرکت ، طی روزهای باقی مانده سال جاری، شرکت رهشاد سپاهان وابسته به شرکت تکادو هم وارد فرابورس خواهد شد. این شرکت در زمینه ارائه خدمات و سرویس های ایاب و ذهاب پرسنل مؤسسات و کارخانجات صنعتی و تولیدی سازمان ها و شرکت ها فعال است.

امید قائمی ادامه داد: طبق هماهنگی به عمل آمده، دوشنبه آینده 15 اسفند نماد این شرکت 1.5 میلیارد تومانی در بازار پایه فرابورس باز می شود.

وی در برابر این سئوال که آیا شرکت های دیگری در روزهای باقی مانده سال انجام خواهد شد یا خیر؟ پاسخ داد: چند شرکت مانند توکا ریل در مرحله درج و پذیرش قرار دارند و تلاش ها برای نهایی شدن این شرکت ها ادامه دارد اما باید منتظر طی مراحل قانونی و ارایه اطلاعات بود که دراین صورت شاید یکی دو شرکت هم تا قبل اتمام سال جاری عرضه شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر