بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۱
کد خبر : ۶۹۱۸۲
 ایرنا: «علیرضا کریمیان» روز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: مساله اعطای ریاست منطقه ۱۷ دانشگاه آزاد اسلامی به مرکزیت استان گیلان به «محمدحسین سرورالدین» از چندی قبل مطرح بود و براساس ضوابط جدید دانشگاه آزاد، روسای تمام مناطق این دانشگاه باید در محل خدمت خود اقامت داشته باشند. 

وی ادامه داد: سرورالدین بنا به خواست خود، مسوولیت ریاست منطقه ۱۷ دانشگاه آزاد را بر سازمان سنجش ترجیح داد و از آنجا که باید یکی از این دو گزینه را انتخاب می‌کرد، استعفای خود از ریاست سازمان سنجش اعلام کرد که این استعفا در ۲۴ اردیبهشت ماه به دفتر وزیر علوم رسید. 

کریمیان تاکید کرد: وزیر علوم علیرغم خواست باطنی خود و تمایل برای ادامه فعالیت سرورالدین در مسوولیت ریاست سازمان سنجش، در ۱۷ خرداد ماه موافقت اولیه خود را با استعفای وی اعلام کرد و در ‌‌نهایت روز ۲۷ خرداد ماه با ارسال نامه‌ای، ضمن قدردانی از تلاش‌های سرورالدین، استعفای وی را پذیرفت. 

وی ادامه داد: وزیر علوم امروز (چهارشنبه) با صدور حکمی «ابراهیم خدایی» قائم مقام سازمان سنجش را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد و سرورالدین نیز فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را در قالب ریاست منطقه ۱۷ دانشگاه آزاد اسلامی در استان گیلان ادامه خواهد داد. 

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، متن نامه قدردانی «کامران دانشجو» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به سرورالدین، رییس سابق سازمان سنجش آموزش کشور به این شرح است: با توجه به پذیرش مسوولیت در احد از مجموعه‌های دانشگاهی کشور، علیرغم میل باطنی با استعفای جنابعالی موافقت می‌نمایم و به این وسیله از زحمات شایسته شما طی مسوولیت ریاست سازمان سنجش آموزش کشور صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم. 

بی‌گمان حضور موثر و خدمتگذاری در عرصه علم، توفیق بزرگی است که علاوه بر مشارکت در پیشبرد امور و برنامه‌های توسعه کشور، پاداش و اجر معنوی را برای مدیران و فعالان این حوزه فاخر و پرافتخار در پی خواهد داشت. 

 «موفقیت شما را همچون گذشته در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جامعه دانشگاهی، نقش آفرینی در برنامه‌های علمی و پژوهشی و روند توسعه و تعالی فعالیت‌های علمی کشور از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.» 

 «ابراهیم خدایی» عضو هیات علمی دانشگاه و دارای رتبه دانشیاری در رشته آمار است و پیش از این به عنوان قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور و معاون فنی و آماری این سازمان فعالیت داشته است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر