بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶
کد خبر : ۱۲۱۰۷۱
عضو هیأت مدیره کانون صنایع غذایی کشور گفت: افزایش قیمت نان قطعی است، ولی هنوز میزان افزایش آن را دولت اعلام نکرده و احتمالا قیمت نهایی آن تا ۲۵ فروردین معین می‌شود.

به گزارش فارس، علیرضا مروت‌پور عضو هیئت مدیره کانون صنایع غذایی و دبیر انجمن نان‌های ماشینی کشور در مورد افزایش قیمت نان گفت: افزایش قیمت نان قطعی است، ولی هنوز دولت میزان افزایش آن را اعلام نکرده است.

وی افزود: قیمت نان نهایت تا ۲۵ فروردین ماه معین می‌شود و میزان افزایش قیمت آن بستگی به افزایش دستمزدها و افزایش قیمت انرژی دارد.

عضو هیئت مدیره کانون صنایع غذایی کشور اظهار داشت: افزایش دستمزدها و افزایش انرژی قطعا روی میزان مالیات تأثیرگذار است و به طور کلی در مجموع همه این افزایش قیمت‌ها روی قیمت محصول تولیدی تأثیر می‌گذارد و قیمت نان را مشخص می‌کند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هادی
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
دولت با احرای مرحله دوم هدفمندی میخواهد خود را از ورشکستی دور کند. دولت احمدی نژاد هم همین را میگفت که شیب افزایش قیمتها ملایم خواهد بود اما فکر نمیکنم اینجور ادامه پیدا کند.
محمد امین
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
به امیداینکه صدای گشنه گان دربیاد
حسین
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
این است تدبیر امید
کاظم
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶
دستتون درد نکنه . نگران بودیم این یه قلم از دستتون در بره که به موقع وارد عمل شدید. خدا خیرتون بده ؟؟؟؟؟؟؟!!!
ن ا
سه‌شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷
سردار تعلیق حامی فقراست بدون یک قرص نان!!!!!!
ملکی
سه‌شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۲
مردم بخندید ما برای حل مشکلات چاره کار را اندیشیده ایم و با امریکا رابطه بر قرار خواهیم کرد و انوقت ایران گلستان خواهد شد !!!!!!!!؟ اما نمیدانیم چرا امریکا هر روز گلویمان را بیشتر فشار میدهد گویا می خواهد ما زنده هم نباشیم........
3
سه‌شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
نه اين هست اميد تدبير و شاه كليد
محمد
سه‌شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
قیمت نان و بنزین و آب و برق و گاز که بالا میره و یارانه هم ثبت نام نکنیم سبد کالا هم که تعلق نمی گیره.واقعا آقای روحانی این طوری وضعیت معیشتی مردم را تغییر میدهد.
3
سه‌شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
نه اين هست اميد تدبير و شاه كليد