بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
کد خبر : ۱۴۹۳۷۰
به گزارش صدای میانه به نقل از تیک ؛ خيلي‌ها مي‌خواهند بدانند ستاره نامدار فوتبال ايران که در ليگ برتر مربي‌گري نمي‌کند اوقات خود را چطوري سپري مي کند؟ دايي در هفته هفتم ليگ از کار برکنار شد و خيلي‌ها تصور مي‌کردند بلافاصله به تيم ديگري مي‌رود اما اين اتفاق رخ نداد. مدتي صحبت از حضور دايي در تراکتورسازي بود اما حتي بعد از برکناري رسول خطيبي خبري از حضور دايي در تبريز نشد.
بيزينس‌هاي علي دايي
دايي در شمال تهران يک زمين بزرگ دارد که گفته مي‌شود مدت‌ها قبل خريداري کرده و کلي مشتري داشت اما او زمين مورد نظر را نفروخت تا امروز قيمتش چند برابر شده است. ارزش اين زمين حالا آن‌قدر زياد شده که دايي اگر 20 سال هم مربي‌گري کند نمي‌تواند يکي مشابه آن را بخرد! علاوه بر آن سرمربي سابق قرمزها کلي مغازه و ملک ديگر هم دارد. او کلا اهل بيزينس است و حتي بسياري از اقوام خود را هم وارد اين کار کرده است.
رفقاي فوتبالي دايي
در ميان فوتبالي‌ها علي دايي با بهزاد غلامپور، کريم باقري، خداداد، ميناوند، منصوريان و... رابطه نزديک‌تري دارد. بسياري از مديران باشگاه‌ها هم با دايي در ارتباط هستند و البته چند سرمربي ليگ برتري هم همچنان با او تماس دارند.
عاشق نورا
بسياري از اوقات علي دايي هم با دخترش نورا مي‌گذرد. علي دايي عاشق نورا است و شوخي‌هاي آن‌ها با يکديگر بسيار جالب است. البته گفته مي‌شود علي آقا در منزل خيلي کار نمي‌کند و کلا اهل کار کردن در منزل نيست.
25 کيلو اضافه وزن
اين روزها علي دايي در مسابقات خيريه زيادي شرکت مي‌کند و البته کلي هم گل مي‌زند. خداداد عزيزي مي‌گويد: «هنوز شم گلزني خوبي دارد. البته چون خيلي چاق شده تحرک ندارد اما همچنان خوب گل مي‌زند.» دوستان نزديک علي دايي معتقدند او حداقل 25 کيلو اضافه وزن دارد و به همين دليل بايد بر تحرک خود بيفزايد. دايي در يک ديدارخيريه 9 گل زد و البته در اروميه به شدت مورد تشويق فوتبال‌دوستان قرار گرفت. در تمام سطح شهر هم بنرهايي در حمايت از او نصب شده بود که کاملا جلب توجه مي‌کرد.
پرسپوليس را نخريد
چندي قبل شايعه شده بود که شايد دايي به سبب تمکن مالي خوبي که دارد جزو خريداران پرسپوليس باشد اما اين اتفاق رخ نداد. البته گفته مي‌شود مالک پرسپوليس تمايل دارد به نوعي از دايي استفاده کند اما بايد ديد آيا او چراغ سبز نشان مي‌دهد يا نه؟ دايي هفته گذشته براي خريد راه‌آهن پيشقدم شد و خيلي اميدوار است اين باشگاه را بخرد.
رابطه سرد با پروين و کريمي
علي دايي اين روزها کمتر درمورد پرسپوليس صحبت مي‌کند. جالب اين‌که وقتي علي کريمي در نظرسنجي 90 اول شد عده‌اي گفتند دايي با وجود اختلافات في‌مابين به کريمي تبريک گفته اما خودش اين مسئله را تکذيب کرد! دايي اين روزها با علي پروين ديگر اسطوره پرسپوليس هم رابطه سردي دارد.
مقايسه با پله
پله سلطان گل جهان است و 1341 گل در کارنامه‌اش ديده مي‌شود اما تنها 88 گل او جزو گل‌هاي رسمي ملي‌اش براي تيم ملي برزيل است. با اين حال علي دايي 123 گل ملي دارد وعنوان بهترين گلزن ملي تاريخ را يدک مي‌کشد.
هنوز از مسئولان ورزش شاکي است
علي دايي هنوز بابت اتفاقات پرسپوليس از دست مسئولان وزارت ورزش و به خصوص اميررضا خادم شاکي است و‌عقيده دارد با او خوب برخورد نشده است. دايي با مسئولان فعلي پرسپوليس هم رابطه چندان گرمي ندارد. البته بيشتر مشکل او با حميدرضا سياسي بود که از پرسپوليس برکنار شد. مديري که دايي را برکنار کرد و در کمال تعجب حميد درخشان را جانشين او کرد. جالب اين‌که قرارداد 3 ساله دايي با پرسپوليس رکورد جديدي را در فوتبال ايران خلق کرد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
شهریاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
ناشناس
ROMANIA
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
درود بر شهریار ایران زمین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
شهریاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
شهریاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
حقیقی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
شناسنامه فوتبال ایران و اسیا ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵
میگم این 9 تا گلی هم که در خیریه زده تو گل ها ملی او حساب کنید که فاصله اش با بعدی بیشتر بشه.
پول دوست ترین وناخن خشک ترین آدم تو کل کهکشان راه شیری هست این دایی
omid
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
از چیزی خبر نداری چرت وپرت نگو