بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
در حالی که تیراندازی و انفجار در نزدیکی استادیومی در پایتخت فرانسه 60 کشته برجای گذاشته است، گروگان‌گیری در یک سالن کنسرت در پاریس نیز با کشته شدن دست‌کم 118 گروگان پایان یافت.
کد خبر : ۱۵۶۹۹۲
در حالی که تیراندازی و انفجار در نزدیکی استادیومی در پایتخت فرانسه 60 کشته برجای گذاشته است، گروگان‌گیری در یک سالن کنسرت در پاریس نیز با کشته شدن دست‌کم 118 گروگان پایان یافت.

به گزارش بورس نیوز ،  کاخ الیزه اعلام کرده که جلسه شورای دفاعی فرانسه امروز (شنبه) تشکیل خواهد شد. خبرگزاری فرانسه به نقل از دفتر ریاست‌جمهوری این کشور گزارش داد که 1500 نیروی اضافی برای حفظ امنیت پاریس فراخوانده شده‌اند.

منابع خبری گزارش داده‌اند تیراندازی در یک رستوران و انفجار در یک مشروب فروشی در نزدیکی استادیوم پاریس روی داده است. تیراندازی با تفنگ کلاشینکف انجام شده است. دولت فرانسه در حال حاضر در سراسر این کشور وضعیت فوق‌العاده اعلام کرده است.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس این انفجارها درحالی روی داد که پاریس میزبان دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال فرانسه و آلمان بود. در این دیدار فرانسه با 2 گل به برتری رسید.

شاهدان عینی گفته‌اند مهاجمان هیچکدام از ماسک برای پوشاندن صورت خود استفاده نمی‌کردند که این نشان می دهد آنها خود را برای مرگ و یا انجام حمله های انتحاری آماده کرده بودند.

فاکس نیوز به نقل از شاهدان عینی نوشته است یکی از تیراندازان در رستورانی که تیراندازی در آن اتفاق افتاده فریاد می زده است: این از طرف سوریه است!

پس از انجام حملات تروریستی تماشاگران و بازیکنان تیم های فوتبال فرانسه و آلمان از ترس وقوع حملات جدید در ورزشگاه ماندند اما نیروهای امنیتی و رییس فدراسیون فوتبال فرانسه مدتی بعد اعلام کردند که خطر در اطراف استادیوم برطرف شده و مردم می توانند در امنیت استادیوم را ترک کنند.

تصاویر زنده تلویزیون فرانسه نشان می داد که تماشاگران و بازیکنان فوتبال آلمان و فرانسه در زمین چمن استادیوم تجمع کرده اند و نگران خروج از استادیوم هستند.


همچنین گزارش‌ها از سوی دیگر حاکی از گروگان‌گیری مردم از سوی افراد ناشناس در یکی از سالن های کنسرت در شهر پاریس بود. ابتدا اعلام شد حداقل 60 نفر در این سالن به گروگان گرفته شده اند، اما آمارهای بعدی از حضور 100 گروگان حکایت داشت.

نیروهای پلیس در بیرون سالن کنسرت که پذیرای یک گروه کوچک راک آمریکایی بود قرار داشتند و کسی نمی دانست در داخل سالن گروگان‌ها در چه وضعیتی هستند.

در همین حال یکی از شاهدان عینی در گفت‌وگو با سی.ان.ان از زخمی و کشته شدن تعدادی از مردم در داخل سالن کنسرت خبر داده بود.

به گفته او و دیگر شاهدان، گروگانگیران به مدت 10 دقیقه با فریاد اقدام به تیراندازی در داخل سالن کردند که همین امر نگرانی ها درباره احتمال کشته شدن تعدادی از افراد در داخل سالن کنسرت را افزایش می داد.

به گفته شاهدان عینی گروگانگیران چند مرد جوان بودند که لباس سر تا سر سیاه به تن داشتند.

کمی بعد به نظر می رسید عملیات پلیس فرانسه برای آزاد کردن گروگانها آغاز شده است اما خبرنگاران مستقر در محل گروگان گیری در پاریس می گفتند مقامات رسمی پلیس از آنها خواسته اند به دلایل امنیتی از منتشر کردن اخبار مربوط به تلاش ها در مورد آزادسازی گروگان ها خودداری کنند اما تصاویر تلویزیونی فرانسه نشان می داد نیروهای پلیس در حال ورود به محل گروگان گیری در باتاکلان (نام سالن کنسرت) هستند. سرانجام بی.بی.سی خبر داد عملیات علیه گروگان‌گیران در باتاکلان تمام شده است. خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد گروگان‌گیران به روی مردم و افرادی که بیرون ساختمان باتاکلان بودند آتش گشوده اند. پلیس در ادامه خبر داد حداقل دو نفر از گروگانگیرانی که در باتاکلان بودند کشته شده اند.

عملیات پلیس علیه گروگان‌گیران در باتاکلان سرانجام تمام شد. این گروگان‌گیری بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی معاون شهردار پاریس، با کشته شدن دست‌کم 118 گروگان پایان یافت. با این حال، منابع خبری از احتمال افزایش شمار تلفات خبر داده‌اند.


خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی آمریکایی در این زمینه خبر داده است که تمام حملات انجام شده در پاریس هماهنگ بوده و این شهر با یک عملیات تروریستی وسیع مواجه است. رویترز همچنین می گوید در هفته گذشته نگرانی های امنیتی در فرانسه بالا بوده است.

گزارش ها حاکیست گروه تروریستی داعش در شبکه توییتر عبارت «پاریس در آتش» را تکرار کرده که این جمله داعش به نوعی می تواند نشان دهنده این باشد که این گروه تروریستی مسوولیت اقدامات تروریستی پاریس را برعهده گرفته است. وضعیت شهر پاریس بحرانی گزارش شده است.

اولاند در فرانسه آماده‌باش نظامی اعلام کرد

فرانسوا اولاند نیز در نطقی تلویزیونی تاکید کرد که مرزهای فرانسه بسته خواهد شد و پلیس و نیروهای امنیتی فرانسه تمام تلاش خود را برای مقابله با تروریست ها انجام خواهند داد.

اولاند همچنین در کشور آماده باش نظامی اعلام کرد.

هم اکنون نیروهای ارتش در حال ورود به شهر پاریس هستند. بعد از 1944 این اولین بار است که در پاریس به نوعی حکومت نظامی اعلام شده است.


فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، در استادیوم مشغول تماشای فوتبال تیم‌های فرانسه و آلمان بود که این انفجارها رخ داد و او به سرعت توسط نیروهای امنیتی از محل دور شده است.

در پی وقایع اخیر رئیس‌جمهوری فرانسه مشارکت خود را در نشست گروه 20 در ترکیه لغو کرده است.

در پاریس هم اکنون فعالیت برخی خطوط مترو متوقف شده و مدارس روز شنبه به دلیل نگرانی های امنیتی تعطیل هستند.

واکنش‌ها

بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد حملات پاریس را محکوم کرده و خواهان آزادی فوری همه کسانی شده است که گروگان گرفته شده اند. او ابراز اطمینان کرده که مقامات فرانسوی همه تلاش خود را برای اجرای عدالت انجام خواهند داد.

دبیرکل سازمان ملل متحد به بازماندگان کشته شدگان تسلیت گفته و برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع کرده است.

باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا لحظاتی پیش با وحشیانه خواندن این حملات گفت: این حمله نه تنها علیه فرانسه، بلکه علیه همه است. این حمله نه تنها به پاریس نه تنها به فرانسه، بلکه به تمام ارزش های بشری است. ما آماده کمک به فرانسه هستیم و علیه تروریسم با آنها همراهیم. کسانی که فکر می کنند اینگونه می توانند جلوی مقابله با تروریسم را بگیرند اشتباه می کنند. ما با مقامات فرانسه برای اقدامات بعدی در تماس هستیم.

اوباما تاکید کرد: هر چه در توان داشته باشیم برای کمک به فرانسه انجام می دهیم تا تروریست ها به سزای عملشان برسند.

فرانک والتر اشتاین‌مایر، وزیر امور خارجه آلمان نیز که در پاریس حضور داشت پس از این حادثه پاریس را به مقصد وین ترک کرده است.

دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس نیز در اولین واکنش خود به این حادثه گفته است که از شنیدن این خبر شوکه شده است.

کامرون در توییت خود نوشته است: حوادث امشب در فرانسه مرا شوکه کرده است؛ همدردی و دعای ما همراه مردم فرانسه است و ما هر کاری که از دستمان بر بیاید برای کمک به فرانسه انجام خواهیم داد.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان نیز در یک بیانیه در مورد حوادث پاریس در ساعت‌های اولیه روز شنبه آورده است: از دیدن خبر و تصاویری که از پاریس می رسد عمیقا شوکه شده ام. افکار من در پاریس و همراه قربانیان این حادثه و خانواده های آنهاست.

او در ادامه اظهار کرد: آنچه در پاریس در حال وقوع است یک حمله تروریستی است.دولت آلمان در این مورد با دولت فرانسه در تماس است و من پیام همدردی مردم آلمان را به فرانسه ابلاغ می کنم.

شبکه الجزیره نیز از اعلام حمایت و ابراز همبستگی دبیرکل ناتو با دولت فرانسه خبر داد.


در همین حال، شورای امنیت سازمان ملل حملات پاریس را محکوم و آن را اقدامی وحشیانه قلمداد کرد. وزارت امور خارجه عربستان نیز این حملات را محکوم کرد.

تاکنون بیش از 4 میلیون توییت به زبان انگلیسی در مورد حوادث امشب پاریس ارسال شده و منابع رسمی و خبرنگاران در توییتر از مردم می خواهند از انتشار اخبار تایید نشده خودداری کنند.






احتمال لغو سفر روحانی به پاریس 

تا این لحظه در مراسم بدرقه رییس جمهوری رییس سازمان محیط زیست وزیر فرهنگ وزیر دفاع وزیر کار و سیف حضور دارند
 وزیر نفت و خارجه و کشاورزی همراه رییس جمهوری به رم می روند.

به احتمال زياد سفر روحانى به پاريس لغو خواهد شد. دقایقی پیش وزیر امور خارجه ایران از لغو سفر دکتر روحانی به فرانسه و ایتالیلا خبر داد .

پاریس به خاک و خون کشیده شد / داعش مسوولیت حمله را پذیرفت / احتمال لغو سفر روحانی به فرانسه/ تابلوی ما نمی ترسیم دست مردم فرانسه

ما نمی ترسیم از سوی مردم فرانسه !
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
همه اش به خاطر ایران و سوریه و اسد است خدا لعنت کند این اسد را
خامنه
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
من نمیدانم چرا این اسد نمیرود پدرش حافظ اسد 40 سال حکومت کرد حالا هم این بیش از 20 سال شده است برو دیگر
ناشناس
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
خدا لعنت کند تو و امثال تو را که اینقدر نفهم تشریف داری.
ناشناس
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
شماها که منفی دادین مسیول خون این قربانیان هستید ایران باید دست از دخالت در امور دیگر کشورها علی الخصوص سوریه بردارد والا نوبت به خود ایران هم میرسد
علی
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
بشار اسد سرانجام با ذلت خواهد رفت
اون روز دیر نیست

جالبه که یک آدمکش را نفرین کردی ، اینهمه لایک منفی گرفتی.
مجتبی
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
نه عزیز هدف بزرگتر از این حرفهاست
پنبه چی
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
همانطور که اوباما چند روز پیش گفت که امتیت اسراییل مهمترین اولویت ماست یعنی اگر کشوری بزرگی مثل سوریه پایگاه ضد اسراییلی تحت فرمان اسد و ایران باشد. به هر قیمتی باید از بین برود.
من
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
واقعا از این همه ظاهر بینی متاسفم واقعا فکر میکنید مشکل اسد و سوریه هست نه عزیز تا زمانی که خوی استعمار وجود دارد جهان روی ارامش رو نخواهد دید
ناشناس
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
چشم دولت مردان احمق فرانسه کور که تروریست پرورش ندن
مردم بیچاره چه گناهی دارند در ضمن
ابله فکر کردی اسد بره بهتر میشه
عربستانو نگاه کن اون پیر خرفت مرد بهتر شد
عین حیون ریختن تو یمن مردم رو به خاک و خون کشیدن
خامنه
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
باز هم میگم همه اش به خاطره ایرانه و دخالت های ایران چنانچه یک زنرال امریکایی گفته اخر سر هم جنگ جهانی سوم به خاطر ایران راه میفته
ناشناس
سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
نه تقصیر ژاپن و گوام و شیلی است
ایینستین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
مرده دشور این مدیریت جهانی تروریست پرور را ببرند زمانیکه غرب به لیبی حمله کرد و اسلحه پادگان ها بیرون امد و دست گروههای تروریستی مقل داعش افتاد این هم نتیجه اش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
از تروریستا ها مقل ایران همین فرانسه حمایت میکند و حالا بکشد
علی
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
اگر برای زدن هر حرف مفت و بی اساسی ازتون مثل بورس مالیات میگرفتند ، الان اینقدر راحت توهمات ذهنتون را به یکی از کشورهای آزاد دنیا نسبت نمیدادید
ناشناس
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
سلام
آیا کسی هست نداند داعش را عربستان با حمایت آمریکا و اسرائیل ساخته است .
صالح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
زمان استفاده ومدیریت داعش از سوی کشورهای غربی با توجه به اینگونه حملات از سوی گروه داعش رو به اتمام است و به سرنوشت طالبان گرفتار خواهند شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
اقای ناشناس نتیجه اقدامات عربستان قطر امارات واردن است نه نتیجه اقدامات ایران واسد
ناشناس
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
مگر در گزارش ها ندیدی که فرد تیراناداز سوریه را فریاد زده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
از قدم نحسه
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
میگن مرگ حق امابرای همسایه نه برای خودت بعضی هاازترس سفرشون روبه ایتالیاوپاریس لغوکردن مگه این نیست که قسمت هرچی باشه همون میشه پس چرالغوسفرمثل شیربروتودل مرگ ترس نداره بخدا
علی
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
شهرام جات توی سوریه عراق خالیه..مثل شیر پاشو بیا اینجا درب شهادت بازه؟؟؟
ناشناس
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
الان ای که گفتی یعنی چه ؟؟؟؟!!!!!
سید هاشم
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
کاربر شهرام....چه ربطی داره...تو این گیری ویری مگه مقامات سفر میکنند؟؟؟اونا خودشون رو برای اقدامات بعدی آماده میکنند...بهترین کار و کردند که باید میکردند..
سورن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
ضمن اینکه کشته شدن یه مورچه هم ناراحت کننده است و واقعا خبرهایی از این دست در هر کجا که باشد ناراحت کننده است ولی به یاد داشته باشیم که:

چون تیغ به دست آری مردم نتوان کشت

نزدیک خداوند بدی نیست فرامشت

این تیغ نه از بهر ستمگاران کردند

انگور نه از بهر نبید است به چرخشت

عیسی به رهی دید یکی کشته فتاده

حیران شدو بگرفت به دندان سر انگشت

گفتا که «کرا کشتی تا کشته شدی زار؟

تا باز که او را بکشد آنکه تو را کشت؟»

انگشت مکن رنجه به در کوفتن کس

تا کس نکند رنجه به در کوفتنت مشت
ناشناس
UNITED STATES
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
فیلم ویدیویی برادر بشار اسد موجود است که در مصاحبه تلویزیونی خودش به خدا و ملائکه توهین میکند . مرگ بر بشار اسد ملعون
ناشناس
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
بعضی ها میدانند خودشان دوست شیطان اند ولی نمیدانند شیطان به دوستانش هم رحم نمیکند
اکبر
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
چه توجیه خوبی . شنگول جان اونوقت اگر داداش تو یه خطایی بکنه تو هم خطاکاری ؟
کاظم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
بالاخره یک 11 سپتامبر دیگر برای دریافت یک مجوز حمله نظامی صورت گرفت بزودی شاهده یک عملیات نظامی وسیع در خاورمیانه خواهیم بود.خدا به داد ما برسد.این نمایشها خیلی خطر ناک هستند.
محمد
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
نمایش چیه؟ شما هم هرچی اتفاق میافته برای خودتون چپکی تفسیر می کنید
ناشناس
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
آقا محمد اگر شما تفسیر بلد هستید چرا تو بورس بیچارتون کردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
دود سیاست های خصمانه غرب علیه ممالک مظلوم عاقبت به چشم خودش می رود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
اگر اونموقعی که نیروهای وحشی داعش داشتند توی عراق زمینگیر میشدند آقای اوباما به اشاره اسرائیل از هوا براشون سلاح و غذا نمیریختند الان دچار این وضعیت نبودند . اگر ترکیه بخاطر نفت مفتی که از عراق داره نصیبش میشه از داعش طرفداری وحمایت لجستیک نمیکرد الان همه این وحشی ها توی عراق وسوریه دفن شده بودند
ناشناس
ROMANIA
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
هيولايي كه بدست دولتهاي پادشاهي منطقه خليج فارس توليد شد و اروپا و امريكا از ان استقبال و حامي و بزرگش كردند امروز تشنه جان حاميانش شده گوراي وجودتان اه مردم مظلوم منطقه عراق و سوريه است
ناشناس
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
خوب به خاطر دخالت های ایران انها مجبور بودن داعش را لوجود بیاورند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
اين است عاقبت حمايت ازتروريسم كه دامنگير خودشان شد
حاجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
بالاخره خیاط تو کوزه افتاد
مشهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
پس یعنی غربیها داعش را پرورش دادند تا خودزنی کنند؟ امیدوارم مردم با شنیدن این اخبار قادر به تحلیل صحیحتر اوضاع جهان بگردند. و گرفتار مهملات رسانه نگردند. داعش در ضدیت با شیعی گری ایران با حمایت سعودیها و سکوت غرب ایجاد شد. تقصیر غرب سکوتشان است نه تاسیس ان!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
ملی تا انجا که فارس گزارش داده سفر روحانی به ایتالیا انجام میشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
واقعا که چه دنیای بدی شده هر روز خبرهای ناگوار و بد اینها همگی نشان از این هست که سیاتمداران امروزه دنیا هیچ از سیاست نمی دانند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
آتش داعش دامن فرانسه رو هم گرفت.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
مکر خدا از همه بیشتر است........ قران کریم.......... هر چی میخایید بدونید برید سراغ قران......روزی خود ال سعود رو ببینید که چه بلایی به سرشون میاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کسی نیست بگه این حرامی های تکفیری رو کی ساپورت میکنه.کی اسلحه و حقوق میده.کی پشیبانی اطلاعاتی میکنه که منطقه رو به آتیش کشیدن.همون ها که عربستان و قطر اسلحه دادن و حسابهایی که واسه تروریستها بازکردن رو نمیبدند بلکه تقویتشان میکنن.با پول خود مسلمانها مسلمان میکشن.بازی دو سر برد برای غربی.هم اسلحه بفروش هم مسلمان سرببر و بمباران کن.بدست مرکز تروریست وهابی تکفیری عربستان.یعنی حتما باید بیان توی تهران خواهر و مادرت رو ببرند تا بفهمی این تروریستها چطور فکر میکنند و چه عقایدی دارند.حالا یه عده شروع کردن به فحش به ایران و عراق و سوریه و لبنان.کسانی ها دائم دارن شهید میدن و جلوی این آدم خوارها ایستادن.واقعا متاسفم برای شما که اینقدر بیچاره و درمانده اید در تحلیل مسائل.به مرغ پخته بگی میفهمه یه عده نمیخوان بفهمن.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
دلار 3565 تومان...نمیدونم اگه خدای نکرده یه روز تو ایران از این حملات تروریستی رخ بده دلار کجا میره!!!
ناشناس
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
3620 شده . خبر نداری
ناشناس
ROMANIA
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
ممنون از اطلاع رسانیتون
سحر
GERMANY
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
بابا اینا ساختگیه کارخودشونه مثل 11 سپتامبر که اومدن به بهانه تروریسم عراق رو گرفتن..اینبارهم قصد تصرف سوریه رودارن گذشت زمان گویای همه چیز هست
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
این موضوع بی ارتباط با لابی صهیونیست در این مقطع حساس نیست . همانگونه که حادثه 12 سپتامبر و برجهای دو قلو با هدایت و برنامه لابی صهیونیست و حمایت معنوی و تفکرات تکفیری ها ( آل سعود) انجام شد . امروز داعش زاییده غرب و مورد حمایت صهیونیست و ابزار دست غرب میباشد تا برای اتخاذ سیاست های خودشان به هر کاری دست بزند حتی اگر قربانیان از بین خودشان و اروپا باشند
اگر تحلیلی غیر از این باشد باید گفت حال این گروه تکفیری ایجاد شده توسط غرب وصهیونیست گریبان خودشان را گرفته است
علیرضا
ROMANIA
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
سلام: همه شماها فراموش کرده اید که میراز را فرانسه به صدام داد تا مردم مارا بمباران کند.2-سران منافقین که دستشان به خون 17000شهید ترور در ایران اغشته است در فرانسه پناه گرفته اند3-فراموش کرده اید که همین بشار اسدی که از او بد میگویید در حمله به H3پایگاههای عراق در مرز اردن توسط هواپیماهای جنگی ایران چه کمک بزرگی به ایران کرد وپایگاه خود را دراختیار هواپیمای سوخت رسان ما قراردادتابتوانند ماموریت خود را به خوبی انجام دهند از گفته های امیر خلبان براتپور4-همین چند روز پیش بود که رییس جمهور فرانسه مدال به یک ضد انقلاب ایران داد وحالا وزیر امور خارجه ما به سرعت این حمله تروریستی را محکوم میکند در صورتی که 480نفر از مومنین در حج تمتاع به شهادت رسیدند دریغ از اظهار تاسف از طرف فرانسه ویا محکوم کردن ان ودیدید که اسد در برابر این حمله تروریستی در فرانسه چه موضعی گرفت وبه اولاند گفت این یکروز که شما مصیبت دیدید چهار سال است که ما انرا داریم تحمل میکنیم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
ضمن تاسف برای مردم فرانسه , امیدوارم عواقب این منازعات دامن کشور مارو نگیره ....
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
این انسانها بودند که کشته شدند . که می خواستند مثل دیگران زنده بمانند و زندگی کنند . عزیز بودند برای خانواده هایشان . چشمهایی در خانه منتظرشان بودند که دیگر هرگز نخواهند دوباره عزیزانشان را . . . هرگز . . .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
سلام دوران وروزکار تکرار می شود انان که که لارنس تروریست را ساختند وبه عربستان فرستادند پدر وپدر بزرک داعش و طالبان را ساختند و اکنون این تروریستها فرزندان لارنس انکلیسی وروت جیلد صهیونیست انکلیسی هستند حقیقت این است وبقیه نظرات را با این معیار ومحک می توان تشخیص داد دوست است یا دشمن دشمن دانا است یا دشمن جیره خوار یا پشتیبان دشمن
مهتاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
باورم نميشه چند هفته پيش كامنت گذاشتم از اينگه چرا اينهمه مسلمانان برادر كشى ميكنن و به جان هم افتادن بدون اينكه در اروپا خون از دماغ كسى ريخته بشه و حالا اين خبر امد كه يه همچين جنايتى در غرب رخ داده شايد ندايى براى لرزاندن دل كافرانى است كه از نزديك طعم قربانى شدن عزيزانشون رو بچشن خون عزيزان منا لبنان سوريه عراق افغانستان وديگر كشورهاى مسلمان كه هيچكس اعتنايى به كشتارشان نميكند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲
نتیجه نظر سنجی را چک کنید

اگر اخلاقیات اجازه میداد رای من هم چیز دیگری بود..

مردم کشورهای اروپایی و امریکایی باید بدانند حمایت دولت مردانشان از تروریسم چه هزینهای برای کشورهای عراق و سوریه و ایران داشته اسیتت

غربیها باید بدانند وهابیت یعنی چه؟

ایدئولوژی وهابیت عربستان که ساخته انگلستان است, چه بلایی سر مسلمانان دارد میاورد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳
اگر این اتفاقات گسترش یابد جهان را جنگ میگیره وداعشیها به سلاحهای هسته ای دست می یابند خطر داعش جدیست وهمه جهان باید احساس خطر کرده وباهمکاری هم داعش را نابود کنند وگرنه همه جا ناامن میشود واین آتشیست که عربستان قطر وترکیه وآمریکا وانگلیس فرانسه واسراییل بانی آن بوده اند.
رامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
قضیه خود زنی است . جان مردم خودشان هم کوچکترین اهمیتی ندارد . اهدافشان مهمتر است . مردم را می کشند تا مظلوم نمایی کنند و با سرکوب اعتراضات داخلی به اهداف سیاسی داخلی و مهمتر از آن بین المللی مورد نظر برسند . مطمئن باشید اولاند و مقامات بلند پایه انگلیس و آمریکا و اسرائیل مدتها قبل از زمان و نحوه وقوع آن خبر داشته اند . چراکه خودشان طراحان ماجرا هستند . هر سه حادثه قبلی هم کار خودشان بود .
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
درجواب علی آقابایدبگم من زمان خودم خیلی جاهارفتم وسربازیم تونفت شهروسوماربوده الان نوبت شماهاست که برید درضمن باعرض معذرت .... سوریه وعراق وفلسطین جنگ اونابه ماچه ارتباطی داره که بلندشم برم اونجابه نفع کسی بجنگم که سالهابه زن وبچه های مظلوم ایران تجاوزکردن وکشتنشون وشهرهامون رو خرابه کردن
ناشناس
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
بگیر مثبتو ...
مشكوك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
جالبه گوگل براي فرانسه ربان سياه زده اما براي كساني كه در يمن و فلسطين كشته مي شوند هيچ وقت اين كار را نكرد