بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر : ۱۶۱۶۹۰
سخنگوی دولت به شایعاتی که این روزها بر سر اختلاف مجلس و دولت درباره تصویب بودجه 95 و افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان است پایان داد و گفت افزایش حقوق ها را از فروردین اعمال می کنیم.

به گزارش انتخاب، محمدباقر نوبخت در نشست خبری خود در پاسخ به سئوال سرویس مشکلات مردم درباره اما و اگرهایی که این روزها در خصوص افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان وجود دارد گفت: با این برنامه زمان بندی که از سوی کمیسیون تلفیق مجلس اعلام شد، می توانیم تا پایان اسفندماه لایحه بودجه 1395 را به قانون تبدیل کنیم. این آمادگی در دولت وجود دارد که اگر تا هفته سوم فروردین هم بودجه 95 به تصویب برسد، افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان در سال 95 از فروردین ماه انجام شود. فکر می کنم شاغلان و بازنشستگان نباید استرس داشته باشند. ضمن اینکه روحیه دولت این نیست که برای مردم دغدغه ایجاد کند. انشالله با مجلس، این مشکل را حل می کنیم. رسما از سوی بنده اعلام کنید هیچ نگرانی وجود ندارد و انشالله مشکل را حل می کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور درباره افزایش حقوق کارگران نیز گفت: شورای عالی کار باید در این باره تصمیم بگیرد و در آینده نزدیک این شورا تشکیل شده و نسبت به حقوق کارگران تصمیم گیری خواهد کرد. مدیرعامل سازمان هدفمندی نیز هماهنگ کرده تا یارانه نقدی زودتر از ماههای پیشین به مردم پرداخت شود. پرداخت 34 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی با توجه به هزینه های جاری و هزینه های عمرانی، مدیریت زیادی می خواهد. همکاران ما زیر انبوه مطالبات مردم همچنان به ادامه خدمت رسانی مشغولند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
هزینه ها را بیارید پایین نه حقوق ها را

چون باعث تورم میشه

بیچاره بیکارا
حیدری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
خداوکیلی طوری میگوید بازنشستگان استرس نداشته باشند
انگار بازنشسته ها عین گدا هاغش کردن .
حالاافرایش حقوق فروردین اعمل شود یااردیبهشت خیلی فرق نمیکنه
این شلوغ کاری سخنگو برای فرافکنی میران افرایش هسب که همه میدونن ارزشی ندارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
افزایش حقوق کارگران = افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان = ۱۰ تا ۱۲ درصد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
متاسفانه در چند سال گذشته, سازمان تامین اجتماعی به یک سازمان خودسر و تافته جدابافته تبدیل شده و از مصوبات سازمان مدیریت برنامه ریزی, کل کشور تبعیت نمیکند به طوریکه پارسال حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی یک درصد بیشتر از حقوق بازنشستگان دولت افزایش یافت که این اقدام غیرقانونی جای تعجب دارد,
ناشناس
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
بادخنک خوردی وبا پس انداز مردم یعنی بودجه استفاده میکنند اماکارگرکه کارسخت و پس انداز خودش این حرفها را بایدبشنودو خاک بر سر مدیران و مدیریت تامین اجتماعی کهمانند اب شل هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
حقوق های ۴ میلیونی کارگران بازنشسته کارخانه آلومینیوم سازی اراک اصلا نیاز به افزایش سالانه ندارد و باید ثابت باقی بماند, چون حقوق این افراد چندین برابر حقوق معمول سایر بازنشستگان است و متعاقب آن, افزایش حقوق این افراد هم چندین برابر سایر بازنشستگان است مثلا ۱۲ درصد ۴ میلیون میشود ۴۸۰ هزار تومن ولی ۱۲ درصد ۱ میلیون میشود ۱۲۰ هزار تومان!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴
همش میان100 تومن حقوق میبرن بالا از اون طرف خداتومن جنسها رو گرون میکنن بعد میگن که چرا جوون مردم زن نمیگیره