بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
شرکت سرمایه گذاری سبحان از سال 88 با شهرداری تفاهم نامه ای امضا کرده که طبق این تفاهم نامه باید ملک بلوار فردوس از کاربری آموزشی به تجاری، اداری و یا خدماتی تغییر یابد.
کد خبر : ۱۶۴۸۰۱
نویسنده :
یارمحمدی

مدتی است که پیرامون شرکت سرمایه گذاری سبحان شایعات متفاوتی در رابطه با فروش یا تغییر کاربری ملک بلوار فردوس این مجموعه و همچنین فروش سهام یک شرکت غیر بورسی از پرتفوی "وسبحان" مطرح شده است. که در همین ارتباط سراغ مدیران و مسئولین این شرکت سرمایه گذاری رفتیم تا صحت و سقم این اخبار را جویا شویم.

معاون سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری سبحان در همین ارتباط در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری سبحان از سال 88 با شهرداری تفاهم نامه ای امضا کرده که طبق این تفاهم نامه باید ملک بلوار فردوس از کاربری آموزشی به تجاری، اداری و یا خدماتی تغییر یابد.

محمد هادی بنا کار در ادامه افزود: سناریوهای مختلفی در رابطه با این تغییر کاربری در نظر گرفته شده است که از جمله این سناریوها می توان به ایجاد مجتمع تجاری یا خدماتی، فروش ملک و یا تعویض با یک ملک ساخته شده اشاره کرد.

وی گفت: "وسبحان" برای پرداخت هزینه های شهرداری مربوط به این طرح افزایش سرمایه 25 درصدی انجام داده است که باید تأیید حسابرس برسد.

بناکار تأکید کرد: بحث تغییر کاربری این ملک کاملاً جدی است و در صورتی که شریکی برای انجام همکاری اعلام حضور کند، اجرای طرح آغاز خواهد شد، در همین ارتباط گفتنی است که با سرمایه گذاران مختلفی مذاکره صورت گرفته، اما به نتیجه قطعی ختم نشده است ولی این موضوع به صورت کاملاً جدی از طرف "وسبحان" در حال پیگیری می باشد و در صورت اتخاذ تصمیم نهایی اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

در پایان این مقام مسئول در رابطه با برنامه های سرمایه گذاری سبحان برای پرتفوی غیر بورسی و بورسی گفت: با توجه به تغییر سهامداران شرکت پتروشیمیران "وسبحان" قصد فروش آن را از پرتفوی خود دارد که با توجه به مذاکراتی که در حال انجام است، احتمالاً تا پایان سال مالی جاری شرکت این واگذاری صورت بگیرد. در رابطه با پرتفوی بورسی شرکت نیز لازم به ذکر است که متناسب با شرایط بازار بورس به خرید یا واگذاری سهام اقدام لازم صورت خواهد پذیرفت و فعلاً برنامه خاصی در این خصوص در نظر نداریم.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر