بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: از اول مهرماه وام چهار میلیون تومانی بازنشستگان به پنج میلیون افزایش می‌یابد که بنا داریم این وام با سود 4 درصد به 400 هزار نفر ارائه شود.
کد خبر : ۱۷۸۶۷۸
به گزارش بورس نیوز، جمشید تقی‌زاده در جمع رؤسای کانون‌های بازنشستگی استان سمنان با اشاره به ایجاد بانک اطلاعاتی واحد بازنشستگان در کشور اظهار داشت: کانون‌های بازنشستگی در جمع‌آوری اطلاعات بازنشستگان در ایجاد این بانک اطلاعاتی باید همکاری داشته باشند.

وی با مهم دانستن جایگاه کانون‌های بازنشستگی در استان‌ها افزود: کانون‌ها باید جایگاه و خاستگاه بیان مشکلات بازنشستگان در استان‌ها باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی تصریح کرد: در جهت کاهش هزینه‌های درمانی بازنشستگان به دنبال ایجاد پرونده الکترونیکی بازنشستگان هستیم.

تقی‌زاده افزود: با رایزنی‌های انجام‌شده با مجلس به دنبال ایجاد فراکسیون بازنشستگان در مجلس هستیم.

وی با اشاره به اختصاص حدود 2 هزار میلیارد تومان وام بازنشستگان در کشور گفت: با کمک بانک صادرات حدود دو هزار میلیارد تومان جهت وام بازنشستگان از اول مهرماه به 400 هزار نفر وام پنج میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی افزود: در بخش سفر نیز از 100 هزار نفری که با مبلغ 640 هزار تومان خدمات در گذشته دریافت می‌کردند به 200 هزار نفر با مبلغ 760 هزار تومان افزایش پیدا کرده و به تمام هتل‌های جهانگردی دستور تخفیف 50 درصدی برای بازنشستگان را داده‌ایم.

تقی‌زاده با اشاره به تدوین بسته بیمه تکمیلی برای بازنشستگان نیز گفت: در جهت ایجاد رفاه بیشتر برای بازنشستگان بسته بیمه تکمیلی برای این افراد در حال تهیه است و از دولت خواسته شده تا در مصوبه‌ای خدماتی که برای کارمندان ادارات کل داده می‌شود به بازنشستگان همان سازمان‌ها نیز داده شود.

بر اساس گزارش فارس، وی با اشاره به پیگیری‌ها در جهت تدوین قانون خدمات کشوری نیز اظهار داشت: قانون خدمات کشوری پیگیری شده و در حال تدوین است و امروز از کانون‌ها خواستیم تا خواسته‌هایشان را به ما منتقل کنند در این خواسته‌ها در قانون آورده شود و از مشکلات بازنشستگان کاسته شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر