بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی گفت: صندوق توسعه صنایع دریایی ضمن انعقاد تفاهم نامه با بانک رسالت، نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌‏الحسنه به شناورسازها اقدام کرد که با استقبال خوب فعالان دریایی به ویژه صیادان بومی در استانهای ساحلی مواجه شده است.
کد خبر : ۱۸۳۶۹۸

به گزارش بورس‌نیوز، مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی ضمن بازدید از کارخانجات سازنده شناورهای صیادی، تفریحی؛ با دغدغه‏‌های این قشر بیش از پیش آشنا شد.

رضوانی پس از بازدید از شرکتهای شناورسازی «دریا» و «خزر» عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن در این برهه خاص از زمان و نیاز به حضور فعال‏تر در عرصه ‏های تولید؛ بر مسئولیت‌های صندوق توسعه صنایع دریایی در راستای حمایت همه‏ جانبه از صنایع دریایی کشور افزوده شده و این صندوق سعی دارد بیش از پیش به این مهم پرداخته تا فعالان حوزه دریا با دلگرمی بیشتری فعالیت کنند و جامعه دریایی بتواند وظایف خود در دولت تدبیر و امید را به نحو احسن انجام دهد.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی افزود: صندوق توسعه صنایع دریایی ضمن انعقاد تفاهم نامه با بانک رسالت، نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌‏الحسنه به شناورسازها اقدام کرد که با استقبال خوب فعالان دریایی به ویژه صیادان بومی در استانهای ساحلی مواجه شده است.

رضوانی در ادامه سفر خود از کارخانجات کشتی‌سازی شهدای هفت آذر ماه و واحد تولید تور ماهیگیری و طناب ریسمان شمال بازدید و طی نشست با مدیریت این واحدها دبه موضوعاتی نظیر حمایت از این واحد‌های صنفی پرداخته شد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر