بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز پیش بینی کرد:

نوسانات مثبت پیش روی خودرویی‌ها/ بانک‌ها همچنان در لیست انتظار

سهام خودرویی‌ها در هفته پیش رو نوسانات شدید‌تری را نسبت به بانکی‌ها تجربه خواهد کرد.
کد خبر : ۱۸۳۷۰۷

علی حیدری کارشناس بازار سرمایه در خصوص وضعیت بازار سرمایه امروز به بورس نیوز گفت: در حال حاضر سهام گروه های پتروشیمی، پالایشی و فلزی حمایت می شوند.

وی ادامه داد: عوامل فاندامنتالی مانند حجم نشان می دهند که حقیقی ها احساس کردند که الان کف بازار بوده بنابراین نقدینگی را دوباره به بورس تزریق کردند اما در واقع به دلیل رویکرد دستوری دولت درخصوص دلار آرامش نسبی در بازار سرمایه نیز ایجاد شده است.

حیدری با تاکید براینکه حقیقی ها احساس کردند که الان کف بازار بوده و شرایط را برای خرید مناسب می دانند، افزود: اما در حال حاضر شرایط مناسبی برای حمایت وجود ندشته و احتمال دارد که در هفته پیش رو شاهد ریزش آرام بازار باشیم.

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه فعلا حقوقی ها روی خوشی به سهام خودرویی و بانک ها نشان نمی دهند، گفت: وضعیت فعلی سهام بانکی ها معطوف به رویکرد بانک مرکزی بوده اما در خصوص خودرویی ها اما و اگرها وشایعاتی که در مورد سهام خودرویی ها، نوسانات قیمت خودرو و انتظار در مورد قیمت گذاری دستوری بازار این محصول مطرح می شود، تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سهام خودرویی ها کمی وارد فاز انتظار شده اما براساس شایعاتی که در بازار می شود می توان گفت که نوسانات خوبی در این گروه ایجاد می شود.

حیدری با اشاره به اینکه رویکرد بانک مرکزی به بانک ها و سهام آن ها خنثی است، افزود: حتی از گزینه های رییس قبلی در خصوص اصلاح ساختار دستوری بانک ها نیزعقب نشینی و تمام انرژی خود را به بازار دلار داشته لذا سهام بانک ها نیز در وضعیت انتظار به سر می برد.

کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: سهام خودرویی ها در هفته پیش رو نوسانات شدید تری را نسبت به بانکی ها تجربه خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

بورس نیازمند افزایش حجم معاملات/ نقدینگی نباید به واسطه‌ها برسد

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

بورس نیازمند افزایش حجم معاملات/ نقدینگی نباید به واسطه‌ها برسد

ارسال نظر