بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب در پیامی، از کارکنان این شرکت قدردانی و خداحافظی کرد
کد خبر : ۱۸۳۷۷۳

به گزارش بورس‌نیوز، متن پیام عالیپور به این شرح است:

سپاس و ستایش شایسته خداوندی است که توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صنعت سرافراز نفت را عطا فرمود؛ صنعتی بالنده با افزون بر یکصد و ده سال تجربه تولید، مفتخر به وجود سرمایه غنی انسانی و نیروهایی سرآمد و متعهد که در مقاطع حساس تاریخی همواره به مسئولیت خویش عمل نموده و خوش درخشیده‌اند. اینجانب افتخار دارم که از ابتدای انقلاب اسلامی توفیق خدمتگزاری در چنین سازمانی را داشته و با اتکال به خداوند متعال و همکاری و همدلی شما، در چهار سال گذشته مسئولیت راهبری بزرگ‌ترین بخش بالادستی صنعت نفت کشور را عهده‌دار بوده‌ام.

جای خرسندی است که مجموعه معظم مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان خاستگاه صنعت و پیشگام تولید، در این مدت با عبور از شرایط دشوار ناشی از تحریم‌های ظالمانه، برگ‌هایی زرین به دفتر افتخارات کشور افزوده که در رأس آنها می‌توان به اجرای «طرح جهادی افزایش تولید» اشاره نمود؛ دستاوردی بزرگ که در سایه تدبیر، خودباوری و همگرایی مجموعه نیروها و عوامل تأثیرگذار تولید، محقق شد و به داوری کارشناسان بین‌المللی، زمینه سربلندی صنعت نفت را در سطح جهان و در بین کشورهای تولیدکننده عضو اوپک فراهم ساخت.

تلاش مستمر برای پایداری تولید و اجرای برنامه‌های اطمینان‌بخش از جمله ایمن‌سازی چاه‌ها، خطوط لوله و تأسیسات سطح‌الارضی و کوشش ثمربخش در زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مرتبط با تولید، تعریف و اجرای طرح‌های جامع توسعه ۲۸ مخزن و جمع‌آوری گازهای همراه در حوزه مناطق نفت‌خیز که ان‌شاءالله متضمن منافع درازمدت صنعت با لحاظ مسئولیت‌های خطیر اجتماعی در استان های نفت خیز خواهد بود، از دیگر دستاوردهای ارزشمند این دوره است که با همت و پشتکار نیروهای متعهد و علاقه‌مند به تعالی صنعت حاصل گردید. همچنین در همین مدت، این شرکت با همکاری شرکت ملی حفاری ایران، افتخار کنترل فوران چاه پرفشار ۱۴۷ رگ سفید را با اتکا به توان و تخصص نیروهای داخلی رقم زد که در نوع خود رکوردی تازه از حیث حجم عملیات، سرعت و دقت به شمار می‌رود.

اینجانب به عنوان عضو کوچک خانواده صنعت نفت و فرزند مناطق نفت‌خیز جنوب، لازم می‌دانم از یکایک کارکنان سطوح مختلف صف و ستاد که دل در گرو پیشرفت و تعالی کشور داشته و در این مدت بدون هیچگونه چشمداشتی، مجموعه مدیریت را در انجام وظایف محوله یاری کرده‌اند، تشکر و قدردانی کنم.

همچنین مراتب سپاس و قدردانی خود را از اعتماد و حمایت بی‌دریغ مقام محترم عالی وزارت نفت، معاونین و اعضای محترم هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران، مسئولان و مقامات کشوری و استانی به‌ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار مردمی، نمایندگان محترم مردم در مجالس خبرگان و شورای اسلامی و تمامی مدیران و مسئولان نهادها و ارگان‌ها، نهایت قدردانی را دارم، همچنین از منتقدان دلسوز که در بحبوحه تصمیم‌گیری‌ها و چالش‌ها، چراغ راه حرکت مجموعه مدیریت بوده‌اند، تشکر و سپاسگزاری می‌نمایم.

یقین و باور دارم نیروهای متعهد و رشدیافته در فرهنگ مناطق نفت‌خیز جنوب، پس از این نیز با مدیرعامل محترم جدید و مجموعه مدیران دلسوز، همکاری و همراهی لازم را به عمل می‌آورند و به مسئولیت تاریخی خود در قبال امانت صنعت نفت و سرمایه عظیم متعلق به کشور و نسل‌های آینده، عمل خواهند کرد. در پایان ضمن تبریک ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و فرزند برومندش حضرت امام جعفر صادق(ع) از یکایک عزیزان طلب حلالیت می‌کنم، عزت، سربلندی، سلامت و موفقیت آنان را از خداوند قادر سبحان آرزومندم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت:

لزوم نوسازی دستگاه‎های حفاری

ارسال نظر