بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
باهدف حمایت از اشتغالزایی و کارآفرينی؛

بانک قرض‌الحسنه مهر ۱۵۰ فقره وام اشتغالزایی پرداخت کرد

بانک قرض الحسنه مهر باهدف حمایت از اشتغالزایی و کارآفريني به منظور بهبود وضعيت اقتصادي و آبادسازي روستاهاي کشور، نزديک به ۱۵۰ فقره تسهيلات قرض الحسنه در شهرستان هاي كوهدشت و رومشگان استان لرستان پرداخت كرده است.
کد خبر : ۱۸۳۸۵۶
به گزارش بورس نیوز،  این بانک در مشارکت با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام خميني (ره) با هدف تقويت خير جمعي ويژه محرومين و كمك به بهبود وضعيت اشتغال در روستاهاي شهرستان هاي كوهدشت و رومشگان استان لرستان اقدام به پرداخت نزديك به ۱۵۰ فقره تسهيلات قرض الحسنه كرده است.

در این راستا، به هر یک از متقاضیان که توسط بنیاد برکت معرفي شده اند، تسهيلات قرض الحسنه ۳۰۰ ميليون ريالي براي پرورش دام سبک، گوسفند داري و زنبور داري پرداخت شده است.

همچنین، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تحقق سیاست هاي کلي اشتغال و با هدف تقويت زمينه هاي کسب و کارهاي روستايي بالغ بر ۳۰ فقره تسهيلات قرض الحسنه اشتغالزايي ۳۰۰ ميليون ريالي با كارمزد ۴ درصد به دامپروران شهرستان تكاب استان آذربايجان غربي پرداخت كرده است.

شایان ذکر است، اساسی ‌ترین هدف بانک قرض الحسنه مهر ایران و بنياد برکت از کمك به راه‌اندازي طرح هاي توانمند سازي اقتصادي، اشتغال‌زايي پايدار براي مردم مناطق كمتر توسعه‌يافته‌ كشور است و اين شيوه‌ تاكنون به شكل قابل‌توجهي نتايج مثبت خود را نشان داده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر