بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت:

هدایت انرژی به سوی بخش‌های اقتصادی

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران یکی از مولفه‌های توسعه و پیشرفت در کشور را هدایت انرژی به سوی بخش‌های اقتصادی و سرمایه‌ای و جلوگیری از هدررفت آن دانست.
کد خبر : ۱۸۴۲۲۱

به گزارش بورس‌نیوز، همسو با بررسی اصلاح الگوی مصرف در کشور و ایجاد هماهنگی و همکاری میان دستگاه‌های تامین‌کننده و مصرف‌کننده انرژی، نشستی با حضور رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر، مدیرکل روابط عمومی آب و فاضلاب کشور و نمایندگانی از حوزه معاونت مهندسی انرژی کل سپاه برگزار شد.

مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در این نشست، یکی از مولفه‌های توسعه و پیشرفت در کشور را هدایت انرژی به سوی بخش‌های اقتصادی و سرمایه‌ای و جلوگیری از هدررفت آن دانست و گفت: اساس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران همکاری و هماهنگی با نهادهای بزرگ مصرف‌کننده انرژی گاز در کشور است. این مهم می‌تواند گام‌های خوبی برای الگوسازی و جلب همکاری همه بخش‌ها در آینده باشد.

وی افزود: یکی از مراکز اصلی مصرف‌کننده گاز در کشور مجموعه نیروهای مسلح، شامل مراکز نظامی، آموزشی، منازل سازمانی، پادگان‌ها، شرکت‌ها و رده‌های تابعه آنهاست که در صورت اصلاح سیستم‌های گرمایشی، می‌توانند الگوی مناسبی برای دیگر بخش‌ها باشند.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: در حوزه‌های مدیریت مصرف انرژی از سال‌های گذشته فعالیت‌های هماهنگی میان دو وزارتخانه نفت و نیرو انجام شده و سپاه نیز در این حوزه فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه مدیریت مصرف و بهینه‌سازی سیستم‌های انرژی‌بر خود داشته است.

بوجارزاده ادامه داد: بخشی از جمعیت کشور سربازانی هستند که در مجموعه‌های نیروهای مسلح خدمت می‌کنند و آنان می‌توانند پس از آموزش استفاده صحیح از انرژی، افزون بر رعایت الگوی مصرف در یگان محل خدمت خود، به عنوان همیار و سفیران حوزه انرژی پس از پایان خدمت سربازی در محیط زندگی و کار نیز این مهم را ادامه دهند.

نماینده حوزه معاونت مهندسی انرژی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این نشست گفت: این معاونت به دنبال آن است که مدیریت انرژی را به شکل جامع و با مشارکت همه بخش‌هایی که در مجموعه‌های سپاه حضور دارند از طریق نهادینه کردن مدیریت مصرف انرژی عملی کند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت:

انتقال چند پادگان به خارج از شهر

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران:

مشکل گاز مایع LPG نیز برعهده شرکت ملی گاز نیست

رئیس اچ‌اس‌یی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد:

خراسان شمالی و سمنان پرحادثه‌ترین استان‌های کشوردر سال 96

ارسال نظر