بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
وزیر نفت و منابع طبیعی پاکستان گفت:

تشریح آخرین روند تکمیل خط لوله صادرات گاز از ایران

وزیر نفت و منابع طبیعی پاکستان به دستاوردهای دولت پاکستان در زمینه انرژی، نفت و گاز اشاره کرد و با تشریح آخرین روند تکمیل خط لوله صادرات گاز از ایران، گفت: پاکستان این پروژه را اجرا خواهد کرد.
کد خبر : ۱۸۴۲۲۷

به گزارش بورس‌نیوز، غلام سرور خان، شب گذشته به بیان دستاوردهای دولت پاکستان در زمینه انرژی، نفت و گاز اشاره کرد و با تشریح آخرین روند تکمیل خط لوله صادرات گاز از ایران، گفت: پاکستان این پروژه را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: از همتای ایرانی خود برای سفر به تهران دعوتنامه‌ای دریافت کرده‌ام، اما تاکنون جزئیات دیدار و سفر با وزیر نفت ایران برنامه‌ریزی نشده است.

وزیر نفت و منابع طبیعی پاکستان با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: دولت پاکستان تصمیم خود را بر اساس منافع ملی اتخاذ می‌کند.

سرور خان عنوان کرد: به‌تازگی گروه کارشناسی ایران برای از سرگیری مذاکرات درباره خط لوله گاز به اسلام آباد سفر کرده است و پاکستان نیز علاقه دارد این خط لوله را با توجه به نیاز روزافزون این کشور به انرژی کامل کند.

وی درباره طرح‌های انرژی و گازی این کشور گفت: دولت جدید پاکستان برای تامین نیازهای انرژی خود، در سه پروژه انتقال گاز از ایران به پاکستان موسوم به آی‌پی، طرح انتقال گاز از ترکمنستان به افغانستان، پاکستان و هند موسوم به تاپی و اجرای خط لوله گاز در زیر دریا را پیگیری می‌کند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر