بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس تاکید کرد:

اجرایی شدن پرونده الکترونیک سلامت

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: سرپرست تامین اجتماعی در جلسه کمیسیون بهداشت مجلس از اجرایی شدن پرونده الکترونیک در تمامی مراکز درمانی تا پایان آذر ماه سال جاری خبر دارد.
کد خبر : ۱۸۴۳۲۵
به گزارش بورس نیوز، حیدرعلی عابدی در تشریح دستور کار امروز- یکشنبه- کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محسنی بندپی سرپرست سازمان تامین اجتماعی در جلسه کمیسیون، افزود: جلسه امروز کمیسیون بهداشت به منظور بررسی وضعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی و مشکلات موجود تشکیل شد.

تجمیع‌ شرکت‌های کوچک وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه به تجمیع‌ شرکت‌های کوچک و متعدد این وزارتخانه از جمله شرکت‌های داروسازی و شرکت‌های پتروشیمی اشاره کرد تا مدیریت و ساماندهی آنها با سهولت بیشتری صورت بگیرد. همچنین در خصوص اختلافات موجود با وزارت بهداشت موضوعاتی را مطرح و تاکید کرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام تلاش خود را برای رفع این اختلاف‌ها به کار خواهد گرفت.

عابدی اظهار داشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه جلسه در خصوص مشکلات و بدهکاری های سازمان تامین اجتماعی موضوعاتی مطرح کرد، همچنین درخواست کرد مجلس نیز با این سازمان همکاری های لازم را داشته باشد تا در کنار هزینه‌های تحمیل شده به این سازمان، درآمدزایی‌ها نیز انجام شود تا بدهکار بی اختیار نباشد، همچنین در پایان صحبت‌های خود با اشاره به سیاستگذاری‌های این وزارتخانه عنوان کرد که سازمان های تامین اجتماعی و سازمان بهزیستی باید بجای مجری، تسهیل کننده امور باشند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دردوره 1 ماهه منتهی به97/11/30 صورت گرفت؛

درآمد داروسازی «زهراوی» از محل فروش محصولات خود

اظهارات وزیر کار در مورد کارگران فولاد اهواز

مشکلات معیشتی در قالب سبد حمایتی جبران می‌شود

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:

حذف دفترچه‌ بیمه در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی

مواجه بودن شرکت‌های دارویی با مشکل نقل و انتقالات پول؛

بانک‌ها همکاری با ایران را به پذیرش CFT منوط می‌کنند

ارسال نظر