بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
در دوازدهمین سالروز تاسیس بورس تهران انجام شد:

تقدیر از مدیران سابق و بازنشستگان بورس

روز چهارشنبه مورخ14/09/97، گردهمایی به منظور گرامیداشت دوازدهمین سالگرد تاسیس بورس تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و پرسنل بورس تهران برگزار شد.
کد خبر : ۱۸۴۶۵۳
به گزارش بورس نیوز، در این مراسم آقایان پورزرندی، دکتر بحر العلوم و امین تفرشی به عنوان اعضای هیات مدیره بورس تهران، دکتر صحرائی مدیرعامل بورس تهران، دکتر قالیباف اصل مدیر عامل سابق بورس، معاونین، مدیران، کارشناسان و سایر پرسنل  بورس حضور داشتند.

علی صحرایی مدیرعامل محترم بورس تهران در این مراسم به بیان عملکرد بورس از ابتدای تاسیس تاکنون پرداخت و گفت: از تاسیس بورس تهران دوازده سال می گذرد و اکنون بورس تهران به درخت تنومندی تبدیل شده و همچنان به رشد خود ادامه می دهد. سرمایه شرکت بورس در بدو تاسیس 15 میلیارد تومان بود و اکنون سرمایه شرکت برابر با 150 میلیارد تومان است و ارزش بازار 39 هزار میلیارد تومانی به ارزش 633 هزار میلیارد تومان بالغ گردیده است.

وی با اشاره به رشد و شکوفایی ابزارهای متنوع بازار سرمایه گفت: این مهم بدون همراهی هیات مدیره بصیر و تلاش نیروی انسانی متخصص و جوان امکان پذیر نبود.

وی با اشاره به اینکه شرکت بورس تهران دانش محور است گفت : نیروی انسانی سرمایه اصلی بورس تهران را تشکیل می دهد و این امر بر مسئولیت بورس تهران می افزاید. در برنامه هایی که بورس تهران ارائه می دهد هر یک از واحدهای ستادی و صف در آن دخیل هستند. هدف اصلی در بورس، گسترش تامین مالی در کشور است و این امر مهم از طریق سیستم ها و ابزارهای تامین مالی برای شرکت ها و نیز از طریق افزایش پذیرش شرکت های جدید محقق  می شود.

مدیرعامل بورس تهران به برنامه ارتقاء سامانه معاملاتی و نیز رعایت استانداردهای بین المللی در ارائه صورت های مالی اشاره کرد و گفت: تهیه صورت های مالی بر اساس استانداردهای بین المللی بر اعتبار بورس تهران و شرکت های فعال در بورس می افزاید.

در این مراسم، دکتر پورزندی رئیس هیات مدیره بورس تهران به ارزیابی عملکرد کارکنان بورس اشاره کرد و گفت: عملکرد پرسنل بورس تهران بواسطه قرارگیری آن در ارکان بازار متمایز است و از سلامت کاری مناسبی برخوردار هستند.

وی به همکاران توصیه کرد: هیچگاه از یادگیری، آموزش دست برنداشته و در به روز رسانی اطلاعات خود کوشا باشند تا بدین شکل شاهد رشد، تعالی و درخشش هر چه بیشتر بورس تهران باشیم.

 در این مراسم از تلاش ها و زحمات دکتر قالیباف اصل مدیرعامل سابق بورس تهران، دکتر محمد تبار معاون سابق پشتیبانی و امیدواری مدیر سابق حسابرسی داخلی با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از زحمات 8 نفر از کارکنان خدوم و کوشای بورس تهران که شهریور ماه سال 97 بازنشسته شدند تقدیر به عمل آمد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل بورس تهران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اعلام کرد:‏

عرضه‌های اولیه مهم‌ترین ابزار برای کنترل هیجانات بازار

همزمان با آغاز دور دوم تحریم‌ها صورت گرفت؛

اثرات مثبت سیاست‌های بانک مرکزی در ثبات بازار ارز

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.