بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
وزیر راه وشهرسازی گفت: وظایف قانونی وزارت راه و شهرسازی به صورت ماهوی به شدت در زندگی مردم و رویکردهای توسعه‌ای کشور تاثیر مستقیم دارد.
کد خبر : ۱۸۴۷۵۵

به گزارش بورس نیوز، محمد اسلامی گفت: وظایف قانونی وزارت راه و شهرسازی به صورت ماهوی به شدت در زندگی مردم و رویکردهای توسعه‌ای کشور تاثیر مستقیم دارد.

وی به برنامه‌های این وزارتخانه در سه بخش بخش «مسکن، حمل و نقل و معماری و شهرسازی» اشاره کرد و گفت: در این جلسه گزارش‌هایی از بخش مسکن ارائه می‌شود و از رییس‌جمهوری تقاضا داریم به ما وقت‌های دیگری بدهند تا در مورد بخش‌های دیگر گزارش دهیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسکن از دوره سیاست‌های انقباظی به سمت سیاست منبسط تغییر رویکرد داده است، افزود: موضوع مورد اهمیت در مسکن کسب اطمینان از شکل‌گیری تولید مسکن است که وزارت راه و شهرسازی با هموارسازی مسیر برای فعالیت توسعه گران و فعالیت مردم برای خانه دار شدن، بتواند با تخصیص زمین و با پشتیبانی و بهره‌مندی از منابع بانک‌های عامل به ویژه بانک مسکن، جریان‌سازی تولید را انجام دهد.

اسلامی با بیان اینکه 900 هزار واحد تا پایان سال 99 تکمیل می‌شود، گفت: تامین منابع مالی آن مهم بود که از رییس‌جمهوری و هیات دولت به دلیل افزایش سرمایه بانک مسکن تشکر می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون یک میلیون و 720 هزار واحد مسکن مهر تحویل شده است که 350 هزار واحد خودمالکی است.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از مشکلات ما در بخش مسکن‌های مهر تکمیل نشده، مسایل حقوقی و قضایی است که اگر برطرف شود در یک سال تکمیل می‌شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر