بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
وزیر نیرو گفت‌: در حال حاضر طرح افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف در کمیسیون زیربنایی دولت به تصویب رسیده و در نوبت طرح در هیات وزیران است.
کد خبر : ۱۸۵۰۵۸
به گزارش بورس نیوز، رضا اردکانیان ، در حاشیه مراسم جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که با توجه به این که قرار است این طرح در بخش برق در فصول گرم سال اجرایی شود، لذا چند ماه زمان گذاشته‌ایم تا بعد از تصویب اطلاع‌رسانی کامل صورت گیرد، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، تنها تشویق مشترکان به خوش مصرفی است.

به گفته وی، تمام تعرفه‌گذاری و جزئیات اجرای این طرح، اطلاع‌رسانی خواهد شد تا مشترکان بدانند در چه ساعاتی، چه وسایلی را با هدف کاهش مصرف استفاده کنند.

وزیر نیرو با تاکید بر این مساله که طرح در زمان مناسب تصویب می‌شود و ما نیز فرصت کافی برای اطلاع‌رسانی خواهیم داشت، تصریح کرد: برای این مساله نیز نرم‌افزار مناسبی تهیه شده است تا مشترکان از میزان مصرف و هزینه وسایل برقی خود مطلع شوند.

وی درباره بارورسازی ابرها و اقدامات وزارت نیرو در این‌ راستا نیز گفت‌: وزارت نیرو برای استفاده از آب‌های نامتعارف، برنامه‌هایی را در نظر گرفته است که مطابق با همان برنامه‌ها نیز در حال‌ حرکت است.

اردکانیان افزود: طی سال‌های اخیر با تحقیقات و فناوری‌های انجام شده توانستیم در حوزه باروری ابرها به نقطه خوبی برسیم، بگونه‌ای که گلوله‌هایی که باید برای باروری پرتاب می‌شد، تاکنون از خارج از کشور وارد می‌شد، اما در حال‌ حاضر توانسته‌ایم با ظرفیت داخلی، این گلوله‌ها را تولید کنیم.

وزیر نیرو درباره جلسه با نمایندگان اصفهان درباره زاینده رود، گفت‌: هنوز با نمایندگان این استان جلسه‌ای برگزار نکرده‌ایم اما با تمام نمایندگان در رابطه با مسائل مختلف آب و برق جلسات منظمی را به‌صورت فردی و هم در قالب جلسات استانی برگزار می‌کنیم.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و فدراسیون روسیه:

توسعه روابط با همسایگان می تواند موثر باشد

در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان مطرح شد؛

جایگاه ویژه استان خوزستان در معادلات انرژی کشور

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای گلستان خبر داد:

تامین آب شرب 14 شهر و 171 روستا در استان گلستان

ارسال نظر