بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
معاونت تحقيقات و فناوري شركت توزيع نيروي برق اهواز خبر داد:

برگزاری جلسه مشترک مديران برق اهواز

معاونت تحقيقات و فناوري شركت توزيع نيروي برق اهواز گفت: جوانان تلاشگر و توانمندي در عرصه علم و فناوري در استان وجود دارد كه در مسير ايده پردازي و پياده سازي آن به منظور كمك به توسعه كشور گام بر مي دارند.
کد خبر : ۱۸۵۳۳۸
به گزارش بورس نیوز، شركت توزيع نيروي برق اهواز جلسه مشترك مديران اين شركت با رئيس پارك علم و فناوري خوزستان و مديران شركتهاي دانش بنيان با هدف استفاده از ظرفيت شركت هاي دانش بنيان استان در زمينه هاي علوم كامپيوتر، ارتباطات و الكترونيك در دي ماه 97 در سالن جلسات ستاد مركزي اين شركت برگزار شد.

عبدالحميد شياري معاونت تحقيقات و فناوري شركت توزيع نيروي برق اهواز با اشاره به اهميت بكارگيري توانمندي شركتهاي دانش بنيان بيان داشت: خوشبختانه جوانان تلاشگر و توانمندي در عرصه علم و فناوري در اين استان و در مجموع كشور وجود دارد كه با وجود همه موانع و مشكلات در مسير ايده پردازي و پياده سازي آن به منظور كمك به توسعه كشور گام بر مي دارند.

  وي در ادامه با اشاره به خط مشي كلي شركت توزيع نيروي برق اهواز افزود: تلاش ويژه به منظور به روزرساني خدمات توزيع انرژي در اهواز با بكارگيري فناوري نوين و تكيه بردانش بومي آغاز شده است و مديرعامل اين شركت با اعتقاد به استفاده از دانش پژوهشگران استان در اين زمينه بصورت جدي در حال پيگيري است.

  در ادامه جلسه رئيس پارك علم و فناوري بيان داشت: خوشبختانه درحوزه IT  و الكترونيك در استان و در پارك فناوري توجه ويژه اي را در سالهاي اخير داشتيم زيرا حوزه IT هم در دنيا و هم در كشور ما ظرفيت خوبي  وجود دارد ومي تواندبه فارغ التحصيلان استان در زمينه اشتغال كمك نمائيد. شركتهاي دانش بنيان حوزه IT خوزستان در حوزه هاي نرم افزاري، سخت افزاري و امنيت اطلاعات در سطح استاني، ملي و بين المللي فعال هستند و با توجه به نياز دستگاههاي اجرايي مي توانند نسبت به ارائه خدمات مذكور اقدام كنند.

دكتر بابك مختاري در ادامه افزود: الان يك همگرائي و همكاري خيلي خوبي بين بچه هاي IT استان وجود دارد وتا حدودي هم پارك علم فناوري عامل جمع كردن آنها بوده است. ما داراي كنسرسيوم شركتهاي فناوري اطلاعات هستيم وبا ايجاد يك بانك اطلاعاتي جامع از شركتهاي دانش بنيان و توانمنديهاي آنها زمينه بكارگيري دانش و ايجاد اشتغال دانش آموختگان استان را فراهم سازيم.

رئيس پارك علم و فناوري اطلاعات استان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: خوشبختانه بر اساس اطلاعات جمع آوري شده از توليدكنندگان اپليكيشنهاي موبايلي در سطح كشور و براساس خود اظهاري افرادكه از چه استاني هستند خوشبختانه از نظر تعداد فعالين حوزه و تعداد نرم افزارهاي ساخته شده، استان خوزستان رتبه چهارم يا پنجم را دارد و نشان مي دهد وقتي توانمندي لازم وجود داشته باشد مي توانند كارهاي لازم را انجام دهند.

 در ادامه اين نشست مديران و نمايندگان شركتهاي دانش بنيان استان به ارائه رزومه و بيان فعاليت و توانمندي هاي خود پرداختند و شركت توزيع برق اهواز آمادگي خود را جهت استفاده  از خدمات و فعاليتهاي حوزه IT پارك علم و فناوري خوزستان اعلام كرد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
برنامه ویژه‌ برای مدیریت مصرف آب؛

12 هزار مگاوات نیروگاه جدید وارد مدار می‌شود

بانک صنعت و معدن ضامن بقای صنعت كشور؛

افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن امری ضروری است

ارسال نظر