بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
در روستای ورسک سوادکوه انجام شد؛

آزادسازی حریم خط لوله فرآورده در سوادکوه

حریم آزاد شده در حدفاصل فشارشکن ورسک تا مرکز انتقال نفت مرگاو واقع شده و از نظر جغرافیایی منطقه‎ای بکر، مملو از فنس‎های ایجاد شده و در حال کشت محصولات کشاورزی توسط مجاوران بود که همه این ویژگی‌ها اهمیت آزادسازی مسیر فوق را نشان می‎دهد.
کد خبر : ۱۸۵۳۷۲

به گزارش بورس‌نیوز، ارسلان رحیمی با اشاره به اهمیت ساماندهی مسیر خطوط لوله در مناطق سخت‌گذر برای دسترسی آسان در زمان بروز حوادث یا انجام تعمیرات، گفت: حریم آزاد شده در حدفاصل فشارشکن ورسک تا مرکز انتقال نفت مرگاو واقع شده و از نظر جغرافیایی منطقهای بکر، مملو از فنسهای ایجاد شده و در حال کشت محصولات کشاورزی توسط مجاوران بود که همه این ویژگی‌ها اهمیت آزادسازی مسیر فوق را نشان میدهد.

وی با اشاره به ضریب بالای احتمال وقوع حوادث در این محدوده به دلیل شیب بالای زمین و همچنین مسکونی و توریستی بودن روستا اظهار کرد: با آزادسازی حریم یادشده، عملیات اسکن و عمق‏‌بخشی لوله، ساماندهی آبرودها، ترمیم گردهماهی و رفع یک مورد بیرون افتادگی لوله نیز انجام و حریم خط لوله ۱۲ اینچ فرآورده ورسک – مرگاو برای کارکنان شرکت قابل تردد شد.

رحیمی با اشاره به پیگیری ۱۰ ساله این عملیات گفت: پس از انجام توافق نهایی واحد حقوقی با ۲۴ نفر از مجاوران خط در سال ۹۷، عملیات آزادسازی و ساماندهی حریم خط لوله به عرض ۱۱ متر و طول بیش از یکهزار متر در روزهای گذشته انجام شد.

مدیر منطقه شمال شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به تلاشهای همکاران حراست و تعمیرات خط در سالهای گذشته برای مذاکره با اهالی و ارائه تذکر و اخطار پیرامون خطرات تجاوز به حریم خط لوله، همچنین مشکلاتی که برای همکاران تعمیرات خط در زمینه دسترسی و انجام تعمیرات روی خط لوله وجود داشت، افزود: پروژه آزادسازی این محدوده با پشتیبانی خدمات ترابری در مدت ۱۵ روز انجام شد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر