بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
در جریان معاملات امروز در بازار مشتقه بورس کالای ایران، معامله گران تعداد ۷۲ هزار و ۸۶۹ قرارداد آتی زعفران را به ارزش ۱۰۲۷ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال منعقد کردند.
کد خبر : ۱۸۵۴۴۹
به گزارش بورس نیوز، این تعداد قرارداد در حالی تا ساعت ۱۳:۱۵ روز جاری منعقد شده که قرارداد آتی زعفران رشته ای تحویل بهمن ماه ۱۳۹۷ دومین روز معاملاتی خود را سپری می کند. از ابتدای معاملات امروز تا زمان تهیه این گزارش، در این سررسید معاملاتی تعداد ۳۲ قرارداد منعقد شده و تعداد موقعیت های باز آن به رقم ۷۸ رسیده است.

در سررسید دی ماه قرارداد آتی زعفران رشته ای نیز معامله گران با انعقاد ۴۹ قرارداد و اخذ ۳۹۳ موقعیت باز ارزش ۴۳۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریالی را تا این لحظه رقم زده اند.

امروز همچنین در قرارداد آتی زعفران نگین تحویل دی ماه تعداد ۲۳ هزار و ۲۸۵ قرارداد جدید منعقد شده و ارزش ریالی ۳۱۲ میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریالی برای آن به ثبت رسیده است و معامله گران در این سررسید معاملاتی تعداد ۲۶ هزار و ۴۲۲ موقعیت باز اتخاذ کرده اند.

ارزش معاملات قرارداد آتی زعفران نگین تحویل بهمن ماه ۹۷ نیز از شروع معاملات امروز تاکنون به رقم ۷۱۴ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال رسیده و تعداد ۴۹ هزار و ۵۰۳ قرارداد منعقد شده است. تعداد موقعیت های باز نیز در این سررسید رقم ۴۱ هزار و ۶۳۲ ثبت شده است.

در پایان این گزارش می افزاید، معامله گران در بازار مشتقه بورس کالا در حالی در ۴ سررسید معاملاتی بیش از ۷۲ هزار و ۸۶۰ قرارداد آتی زعفران را منعقد کرده اند که انعقاد این تعداد قرارداد طی ۱۳ هزار و ۵۱ دفعه معامله و با حضور ۱۲۳۷ کد معاملاتی خریدار و ۹۸۸ کد معاملاتی فروشنده رقم خورده و در مجموع ۶۸ هزار و ۵۲۵ موقعیت باز در بازار وجود دارد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی مدیریت توسعه بازار مشتقه اعلام شد؛

فرآیند تحویل قراردادهای آتی زعفران رشته‌ای سررسید دی ۹۷

بر اساس آمار ۹ ماهه سال ۲۰۱۸؛

تولید "روی" از تقاضا بیشتر شد

مشاور وزیر اسبق صمت مطرح کرد:

۳ ماموریت بورس کالا در اقتصاد کشور

ارسال نظر