بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت:

کارشناسی بودن قیمت خرید تضمینی گندم

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: قیمت خرید تضمینی محصول گندم تولیدی کشاورزان باید کارشناسی شده باشد و به این موضوع اعتقاد داریم که قیمت گندم در سال‌های اخیر مطابق با افزایش نرخ تورم موجود شاهد افزایش قیمت نبوده است.
کد خبر : ۱۸۵۷۷۵

به گزارش بورس نیوز، علی وقف‌چی در خصوص افزایش قیمت خرید تضمینی گندم، گفت: قیمت خرید تضمینی محصول گندم تولیدی کشاورزان باید کارشناسی شده باشد و به این موضوع اعتقاد داریم که قیمت گندم در سال‌های اخیر مطابق با افزایش نرخ تورم موجود شاهد افزایش قیمت نبوده است.

گندم با امنیت غذایی و ملی کشور ارتباط دارد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دلیل افزایش نرخ تورم، هزینه کاشت، داشت و برداشت گندم به عنوان یک محصول کشاورزی استراتژیک بالا رفته، تصریح کرد: گندم قوت قالب جامعه محصوب می‌شود و با امنیت غذایی و ملی کشور ارتباط دارد.

کمیسیون کشاورزی به دنبال افزایش نرخ خرید تضمینی گندم

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس دهم با اشاره به اینکه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با قدرت تمام به دنبال این است که در قیمت خرید تضمینی گندم تجدید نظر شود، ادامه داد: محصول گندم حداقل باید با قیمت کارشناسی شده از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شود در غیر این صورت متضرر می‌شوند.

وزارت جهاد کشاورزی قول‌های در خصوص افزایش قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی داده شد

این نماینده مردم در خانه ملت اضافه کرد: از سوی وزارت جهاد کشاورزی و سایر نمایندگان دولت در مجلس شورای اسلامی قول‌های در خصوص افزایش قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی داده شده است که امیدواریم به آن عمل کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد:اگر دولت برای سال آینده اقدام به افزایش خرید تضمینی گندم نکند در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 باید قیمت گندم حدودا 2 هزار تومان برای هر کیلوگرم گندم مدنظر قرار گیرد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس:

کمبود خرید گندم توسط دولت مجبور واردات این محصول هستیم

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد:

نیازمبرم به نوسازی تجهیزات صنایع تبدیلی مثل گندم

در بازدید از مزارع گندم استان فارس صورت گرفت؛

چهار سال بی نیاز از واردات گندم

ارسال نظر