بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: براساس گزارش‌های ارائه شده، ۱۴ میلیارد دلار منابع ارزی در بودجه سال ۹۸ به کالاهای اساسی اختصاص یافته که بر این اساس قیمت کالاها باید شبیه قیمت سال ۹۶ باشد، زیرا ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاها اختصاص خواهد یافت.
کد خبر : ۱۸۵۸۰۳

به گزارش بورس نیوز، زهرا سعیدی مبارکه به نشست روز گذشته کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که با وزیر نفت و محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و گفت: در این نشست موارد مربوط به بخش درآمدی و هزینه‌ای بررسی شد و به تصویب اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رسید.

وی افزود: براساس گزارش‌های ارائه شده، ۱۴ میلیارد دلار منابع ارزی در بودجه سال ۹۸ به کالاهای اساسی اختصاص یافته که بر این اساس قیمت کالاها باید شبیه قیمت سال ۹۶ باشد، زیرا ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاها اختصاص خواهد یافت.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مالیات و درآمدهای مالیاتی موضوع مهم بودجه است که به دو بخش مالیات بر عملکرد و مالیات بر ارزش افزوده تامین می‌شود که در این نشست گزارشی درباره وضع تحقق آن ارائه شد.

سعیدی با بیان این‌که در این نشست، وزیر نفت وضع میزان تولید و صادرات نفت کشور را به اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارائه کرد، گفت: در بخش صادرات نفت پیش‌بینی‌های لازم برای فروش با روش‌های مختلف انجام شده تا بتوان میزان فروش نفت را بیش از رقم پیش‌بینی شده در لایحه بودجه محقق کرد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت:

کاهش بودجه از نظر درآمد نفتی در سال آینده

در گزارشی بررسی شد؛

۲۰۱۸، سال طوفانی بهای نفت

ارسال نظر