بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
عضو هیات‎مدیره بانک ملی تاکید کرد؛

توجه ویژه بانک ملی به افزایش رضایتمندی مشتریان

عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملّی ایران ضمن حضور در شعبه ممتاز ولایت با مدیران و کارکنان این شعبه دیدار و از تلاش های آنها قدردانی کرد.
کد خبر : ۱۸۶۱۸۲
به گزارش بورس نیوز، محمود شایان در بازدید خود از عملکرد این شعبه در زمینه جذب منابع اظهار رضایت کرد.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی بانک افزایش رضایتمندی مشتریان است، اظهار داشت: نظام بانکی کشور شعبه محور است، بنابراین یکی از الزامات مهم مدیریت، نظارت دقیق و منظم بر عملکرد شعب است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: با توجه به فعالیت های مناسب و مطلوب این شعبه، زمینه ارتقای خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان باید بیش از پیش افزایش یابد تا زمینه ساز تعامل، جذب مشتریان و فرصتی جهت سودآوری برای بانک باشد.

شایان همچنین خواستار معرفی و استفاده هرچه بیشتر از دستاوردهای انفورماتیکی بانک شد و بر اهمیت جلب رضایت مشتریان و تسریع در ارائه خدمات بانکی و جذب و حفظ منابع تاکید کرد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس پولی و بانکی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:
حاشیه زیان حداقل 5درصدی برای بانک‌ها، نتیجه نرخ‌های تکلیفی
کارخانه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد؛
یک عدد پیچ در انبار قطعات یدکی کارخانه گروه ملی نیست
اظهارات وزیر کار در مورد کارگران فولاد اهواز
مشکلات معیشتی در قالب سبد حمایتی جبران می‌شود
ارسال نظر