بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
با حضور مقامات ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد :

حضور فعال شرکت‌های خودروسازی در سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو

شرکت‌های خودروسازی با نمایش قطعات ساخت داخل و محصولات خود در «سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، معرفی توانمندی‌ها و راهبردهای داخلی‌سازی قطعات» که تا 21 دی‌ ماه برگزار می‌شود حضور فعالی خواهند داشت.
کد خبر : ۱۸۶۲۲۲

به گزارش بورس‌نیوز، شرکت‌های خودروسازی با نمایش قطعات ساخت داخل و محصولات خود در «سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، معرفی توانمندی‌ها و راهبردهای داخلی‌سازی قطعات» که تا 21 دی‌ ماه برگزار می‌شود حضور فعالی خواهند داشت.

در این نمایشگاه که در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود، خودروسازان با هدف نمایش میزان عمق ساخت داخل و ارایه راهکارهای کاهش ارز برای قطعات و ارایه برنامه‌های کلان در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

همچنین قطعاتی که به همت متخصصان داخلی طراحی و تولید شده در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد و قطعات تولید شده با فناوری‌های پیشرفته که نیازمند داخلی‌سازی هستند نیز معرفی می شود تا ظرفیت‌های موجود در کشور جهت طراحی و تولید آنها شناسایی شود.

همچنین فرآیند تکمیل چرخه کامل تکنولوژی سیستم‌ها و مجموعه‌های خودرو به صورت مجازی در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

خودروسازان داخلی در فراخوانی قطعاتی که هنوز ساخت داخل نشده است را به معرض نمایش گذاشتند تا قطعه‌سازان داخلی که توان تولید این قطعات را دارند برای ساخت آن اقدام کنند.

همچنین میثاق‌نامه‌ای با عنوان جهاد خودکفایی در این نمایشگاه امضاء شد که در آن وزارت صنعت، معدن و تجارت خودروسازان و قطعه‌سازان عهد بستند تا تمام تلاش خود را برای تولید قطعات پیشرفته به کار گیرند.

رویکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در دوره کنونی حمایت از تولید است که موجب ارتقا صنعت کشور شود.

گفتنی است، شرکت‌های خودروساز از 18 تا 21 دی ماه پذیرای بازدیدکنندگان است و امروز نیز روز ویژه اصحاب رسانه و آغاز به کار نمایشگاه است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر