بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
سرپرست پایانه‎های نفتی ایران با اشاره به این که پایانه نفتی خارک یکی از برترین و استانداردترین پایانه‌های نفتی دنیا به شمار می‎آید که در بین مشتریان بین‌المللی نفت جایگاهی ویژه دارد، یادآور شد: شرکت پایانه‎های نفتی ایران در چند منطقه کشور از جمله شمال، عسلویه، ماهشهر و جزیره خارک فعالیت دارد.
کد خبر : ۱۸۶۳۶۰

به گزارش بورس نیوز، عباس اسدروز افزود: شرکت پایانههای نفتی ایران به نمایندگی از شرکت ملی نفت و وزارت نفت برای اجرای ماموریت‌های محوله در همه پایانههای نفتی کشور آمادگی کامل دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین مسئولیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی تضمین صادرات و ذخیره‌سازی نفت کشور است که با تکیه بر توان داخلی از سوی واحدهای عملیات دریایی، صادرات، فنی و نگهداری و.... طبق یک استاندارد تعریف‌شده به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه همه پروسه‌های ذخیره‌سازی و صادرات نفت کشور بررسی، بهسازی و نوسازی می‌شود.

سرپرست پایانههای نفتی ایران با اشاره به این که پایانه نفتی خارک یکی از برترین و استانداردترین پایانه‌های نفتی دنیا به شمار میآید که در بین مشتریان بین‌المللی نفت جایگاهی ویژه دارد، یادآور شد: شرکت پایانههای نفتی ایران در چند منطقه کشور از جمله شمال، عسلویه، ماهشهر و جزیره خارک فعالیت دارد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی گفت:

بهره‌برداری از 374 پروژه با مبلغ 400 میلیارد ریال در جزیره خارک

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:

صنعت نفت یکی از عوامل توسعه اقتصادی کشور

از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران؛

انتصاب در شرکت ملی نفت ایران

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.