بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
مدیرعامل بارز کردستان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:‏

کردستان قطب ‏PCR‏ در صنعت ایران / تولید 4 میلیون حلقه لاستیک در سال 98‏

در صورت توسعه فعالیت‌های بارز کردستان، این مجموعه می‌تواند قطب تولید ‏PCR‏ در ایران شود.‏
کد خبر : ۱۸۶۴۷۷

به گزارش خبرنگار بورس نیوز،برخی از مناطق ایران به دلیل حضور کم صنایع و شرکت‌های تولیدی با مشکلات گوناگونی مانند نرخ بالای بیکاری مواجه شده و این ضعف تنها با ورود صنایع پرقدرت به استان‌های مختلف و دوری از تمرکز در مرکز کشور قابل رفع خواهد بود.

گروه صنعتی بارز در سال 92 با تأسیس بارز کردستان اولین قدم را برای کاهش معضل بیکاری در این منطقه پرقدرت برداشت که این مهم می‌تواند برای سایر صنعتگران کشور نیز نقشه راه جدیدی را ترسیم کند.

میر سعید قاضی مدیرعامل بارز کردستان در گفتگو با بورس نیوز در مورد تأثیر حضور بارز در کردستان گفت: مجموعه بارز کردستان بزرگ‌ترین کارخانه کردستان است و در دو سال اخیر به‌وضوح می‌توان تأثیر حضور یک مجموعه تولیدی در کردستان را دید و لمس کرد.

وی ادامه داد: بارز کردستان در پایان سال 1396 پروانه بهره‌برداری‌ خود را اخذ کرد و در همان سال میزان تولید خود را به یک‌میلیون حلقه رساند.

مدیرعامل بارز کردستان افزود: در سال 1397 در مجموعه ما سه میلیون حلقه تایر تولیدشده و برای سال 1398 برنامه ما تولید 4 میلیون حلقه لاستیک است.

وی در مورد ظرفیت بارز کردستان در جذب نیروی انسانی بومی گفت: کارکنان این شرکت در حال حاضر 600 نفر و فکر می‌کنم در دو سال آینده انشا الله به ظرفیت اسمی برسد. ما می‌توانیم نیروی انسانی خود را تا 900 نفر افزایش دهیم. در حال حاضر صد درصد کارکنان بارز کردستان از افراد بومی انتخاب‌شده‌اند و حتی بخشی از همکاران دفتر تهران نیز کرد هستند.

میر سعید قاضی تأکید کرد: هم‌اکنون تمام رینگ‌های 13،14،15،16 هرکدام 4،5 گل به عبارتی می‌شود گفت که 20 سایزپترن در کردستان تولید می‌کنیم. همچنین کارخانه بارز کردستان 44 هزار تن پروانه بهره‌برداری دارد که این به میزان خودش قابلیت توسعه دو برابری را داشته و هم‌اکنون حتی محل آن نیز موجود است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرسرمایه گذاری سهام گروه صنعتی بارز در گفت و گو با بورس نیوز ؛

خبرهای خوب برای سهامداران بارز / وضعیت صنعت تولید تایر رو به بهبود است

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان خبر داد:

بومی‌سازی اقلام مصرفی و نسوز در واحد فولادسازی شرکت فولاد هرمزگان

ارسال نظر