در مراسم افتتاحیه کنفرانس ملی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ صورت گرفت؛
درخشش «همراه اول» در نخستین جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ
همراه اول در نخستین جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ موفق به دریافت تندیس طلایی شد.
به گزارش بورس نیوز، در مراسم افتتاحیه کنفرانس ملی ارتباطات و بازاریابی و برندینگ که با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای محققان و پژوهشگران در حوزه بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بازاریابی و برندینگ توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، بابک سهرابی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، علی اکبر فرهنگی رئیس کنفرانس، مسعود کیماسی دبیر علمی کنفرانس و محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.
علاوه بر سخنرانی تعدادی از اساتید و پژوهشگران حوزه ارتباطات و بازاریابی، برگزاری کارگاه های آموزشی و معرفی برندگان جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ و تجلیل از برگزیدگان تبلیغات برتر از دیگر برنامه های این کنفرانس بود.
شاخص های ارزیابی جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ شامل مواردی همچون «پیش نیاز های اساسی»، «تبلیغات»، «روابط عمومی»، «حامی گری و رویدادها»، «بازاریابی تعاملی، مستقیم و دیجیتال»، «پیشبرد و فروش» و «نیروی انسانی» است.
اخبار مرتبط
راه اندازی سامانهی صدور حوالهی الکترونیک،
مکانیزه شدن انتقال وجه حسابهای دولتی
تازه ترین نظرسنجی رویترز نشان داد:
پایان فرمانروایی دلار آمریکا
اهمیت بورس کالا در تحریم و اختلالات عرضه و تقاضا؛
عرضه زنجیره تولید محصولات در بورس کالا ضروری است
در سال ۲۰۱۹؛
رشد تقاضای فولاد با شیب متوسط تداوم یافت
راه اندازی سامانهی صدور حوالهی الکترونیک،
مکانیزه شدن انتقال وجه حسابهای دولتی
تازه ترین نظرسنجی رویترز نشان داد:
پایان فرمانروایی دلار آمریکا
اهمیت بورس کالا در تحریم و اختلالات عرضه و تقاضا؛
عرضه زنجیره تولید محصولات در بورس کالا ضروری است
در سال ۲۰۱۹؛
رشد تقاضای فولاد با شیب متوسط تداوم یافت
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه