بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا:

در مشتری مداری مشکل داشتیم

مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا گفت: اولویت اول ما در سایپا مشتری مداری است که در این زمینه مشکل داشتیم و باید با همت و تلاش در جهت رفع مشکل تاخیر در تحویل که باعث ایجاد نارضایتی شده است تلاش کنیم و رضایت همه مشتریان را به دست آوریم.
کد خبر : ۱۸۷۰۶۳

به گزارش بورس نیوز، میرجواد سلیمانی اظهار کرد: اولویت اول ما در سایپا مشتری مداری است که در این زمینه مشکل داشتیم و باید با همت و تلاش در جهت رفع مشکل تاخیر در تحویل که باعث ایجاد نارضایتی شده است تلاش کنیم و رضایت همه مشتریان را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: بحث دوم افزایش تیراژ تولید است که این موضوع مورد نظر وزارت صنعت نیز است و باید با همکاری و همیاری زنجیره تامین، براساس برنامه ریزی دقیق تولید را افزایش و برنامه‌های سایپا و سیاست‌های وزارت صمت را پوشش دهیم.

سلیمانی خاطرنشان کرد : بحث دیگر مشکل محصول در سایپاست که از نظر تنوع محصول دچار مشکل هستیم که باید بر اساس برنامه‌ریزی نیاز مشتریان را پوشش دهیم و با همکاری مرکز تحقیقات سایپا و همچنین دانشگاه‌های کشور در دو مبحث افزایش عمق داخلی‌سازی و تولید محصولات با تکنولوژی روز فعالیت کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی گفت: سایپا دارای منابع انسانی متخصص و متعهد است که از سرمایه‌های شرکت هستند و باید از توان این افراد درجهت برآورده کردن اهداف تعیین شده استفاده کرد.

وی افزود: بحث دیگری که بسیار مهم است نظم و کنترل مباحث مالی است و باید در این زمینه با دقت تلاش کرد تا بتوانیم منافع ذینفعانمان را به خوبی تامین کنیم و با تخصیص درست منابع در تدارک زنجیره تامین دچار مشکل نشویم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پی درخواست‌های مكرر مشتریان انجام می شود؛
پیش فروش محصولات ایران خودرو همزمان با دهه فجر
پیش بینی فروش خودروهای جدید؛
35 تا 47درصد فروش خودروی برقی در سال 2040
ارسال نظر