بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
سود انباشته شرکت نفت سپاهان به ۹ هزار و ۶۵ میلیارد ریال، سود خالص به ۷ هزار و ۴۶۳ میلیارد ریال و سود عملیاتی آن نیز به هفت هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال رسید.
کد خبر : ۱۸۷۱۳۴

به گزارش بورس نیوز، شرکت نفت سپاهان در صورت‌های مالی ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۷، سود هرسهم را هفت هزار و ۱۰۸ ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۴۷ درصدی را تجربه کرد.

سود انباشته این شرکت به ۹ هزار و ۶۵ میلیارد ریال، سود خالص به ۷ هزار و ۴۶۳ میلیارد ریال و سود عملیاتی آن نیز به هفت هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال رسید.

هیات مدیره «شسپا» در نظر دارد به مجمع سال جاری خود توزیع ۵۰ درصدی سود هر سهم را پیشنهاد دهد.

این شرکت پیش از این در اطلاعیه ای اعلام کرد که باتوجه به پیش بینی نیاز لوب کات مصرفی شرکت‌های تولیدکننده روانکار طی ۵ ماهه آخر سال۱۳۹۷ و عدم کفایت اعتبار (یارانه) تخصیص یافته و همچنین درخواست پالایشگاه‌های عرضه‌کننده این کالا مبنی بر تعدیل و افزایش قیمت لوب‌کات، مراتب رفع ابهام از طریق واحدهای نظارتی در حال مذاکره و پیگیری است و با عنایت به اهمیت موضوع و مشخص نبودن نحوه چگونگی محاسبه نرخ لوب‌کات دریافتی از پالایشگاه و به تبع آن آثار سود و زیانی مصوبه فوق بر عملکرد این شرکت، صرفاً این موضوع جهت آگاهی سهامداران محترم افشا می‌شود. این در حالی است که تاکنون اطلاعیه دیگری در این زمینه منتشر نشده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر