بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم‌نگاهی دارد به حضور مقوا فروش در بازارآهن و شفافیتی که نباید از بازار گرفت.
کد خبر : ۱۸۷۱۴۶
کُتی که در کمد خیابان سمیه جاماند/ پارک ماشین خریداران جدید در کارخانه رد دیونی
به گزارش بورس‌نیوز، در ابتدا باید از سوی نویسندگان ساعت پنج‌ونیم عذرخواهی داشته باشیم نسبت به عدم انتشار این مطلب و تشکر ویژه‌ای داشت از خوانندگان و سهامدارانی که طی روز جاری، چرایی عدم انتشار را جویا شدند، ان‌شاالله از امروز، هر روز در خدمت هستیم.

وزیری با کُت دیروز
شفافیت بازارسرمایه و عرضه کالا مخصوصا در بورس‌کالا یکی از بهترین اقداماتی است که در تالار نقره‌ای بازارسرمایه شکل گرفته اما امروز گویا شفافیت موی دماغ برخی از افرادی شده که شفافیت در پرونده کاری آنها جزو نقاط سیاه به شمار می‌آید.
برخی از این دوستان، مدعی شده‌اند که ای‌ دادوبیداد، وکیوم باتوم را در بورس‌کالا عرضه می‌کنید که چه، شفافیت باعث عدم صادرات شده و صدور قیر را به صفر رسانده و باید این را آزاد کنید و چه و چه.
وزیر عزیز قدیمی، ای یار همراه دولت‌های تکنوکرات، وزارت خیابان آزادی را چسبیده و به وزارت سمیه و طالقانی و البته به نبش کوچه انزلی نیز کاری نداشته باشید و اسیر جوهای روانی برخی‌ سودجوها و گریه‌های آنها نباشید، امروز شما لباس یک‌وزارتخانه را درآورده و در قامت وزیری دیگری در پاستور حاضر شده‌اید.
باقری‌درمنی سلطان قیر نیز در فضایی غیر از بورس‌کالا به حیات خود ادامه می‌داد که چنان شد و چون و همه این مطالب را در 20:30 توضیح داد؛ پرونده مشابه برادران «م» در اصفهان که با شناسنامه متوفیان در بازار قیر جولان می‌دادند که فراموش نشده بنابراین شفافیت را از بازار نگیرید.

بازار نیازمند شفافیتی اساسی
تعدد سال‌هایی که دوستان در صندلی‌ها تکیه می‌زنند اگر از انگشتان یک کف دست افزون‌تر رود، طبیعتا سنگینی بر اندام آنها رخنه کرده و خانه‌تکانی فراموش می‌شود چراکه وقتی آتی تعطیل شود و پلیمر با خاک یکسان شود و حتی فولادی‌ها ساز خود را کوک کنند، طبیعتا فقط محصولاتی مانند صابون و جوراب می‌ماند و هیچ.

خریداران جدید آمدند
امروز تیمی 8 نفره به مدیریت یکی از مدیران اواخر دهه 80 آلومینیوم المهدی که در مپنا مسئولیت دارد به همراه دیگر دوستان به این شرکت آلومینیوم‌سازی وارد شده و کلید و بُنچاق را کاملا از آن خود کرده و اخراجی‌ها را دعوت به کار کردند و پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی نیروگاه برق در مجاورت خلیج‌فارس داستان کارخانه این مدیر نیز باردیگر قوت بگیرد و خبری شود که نگو و نپرس.
قیمت سهام مپنا طی دو روز نیز دیدنی بود البته گفتند که رد دیون بوده که اگر راست باشد، افتخارات دولت که طی چند سال گفتند رد دیونی به‌عنوان خصوصی‌سازی وجود نداشته عملا نابود می‌شود.

مقوا در بازار آهن
با ممنوع شدن صادرات خمیر کاغذ، این شرکت‌ها می‌توانند نفسی تازه کنند اما در خبری که مجازی‌وار گوش‌به‌گوش چرخید آمده که کارتن ایران با زیان انباشته‌ای که داشته در مجاورت بازار آهن یافت‌آباد و زمین‌های مرغوب صندوق بازنشستگی رفت‌وآمد زیادی داشته و قیمت‌های آن منطقه را قلقلک داده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر