در دی ماه امسال انجام شد؛
بیش از 3هزار فقره شکایت در بخش کالا و خدمات
در دی ماه امسال ۳ هزار و۹۹۵ فقره شکایت توسط واحدهای بازرسی اصناف دریافت شد که ۶۰ درصد در بخش کالا و ۴۰درصد در بخش خدمات بود.
به گزارش بورس نیوز، در دی ماه امسال ۳ هزار و۹۹۵ فقره شکایت توسط واحدهای بازرسی اصناف دریافت شد که ۶۰ درصد در بخش کالا و ۴۰درصد در بخش خدمات بود.
از مجموع شکایات دریافتی ۷ درصد به صورت حضوری، ۸۹ درصد تلفنی و ۴ درصد به صورت کتبی دریافت و رسیدگی شده است .
در عین حال پس از بررسیها و ارزیابی کارشناسان تعداد ۳ هزار و ۹۰۹ فقره شکایت قابل پیگیری تشخیص داده شد که برای رسیدگی و برخورد قانونی به ادارات و مراجع ذیربط ارسال شده است.
همچنین از کل شکایات قابل پیگیری ۵ درصد منجر به رضایت شاکی، ۵۰ درصد متخلف،۴۱درصد غیرمتخلف و ۴ درصد در دست بررسی است.
طبق گزارش واحد معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران، بیشترین عناوین تخلف مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی و عدم صدور صورتحساب است.
اخبار مرتبط
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران:
هدف از نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا تنظیم بازار است در اولین ماه زمستان صورت گرفت؛
23 هزار فقره شکایت مردمی در دی ماه از صنوف رئیس اتاق اصناف مشهد گفت:
حمایت واحدهای صنفی از تولید با سرمایه کمتر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:
سامانه جامع تجارت الکترونیک مانع احتکار کالا عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران:
هدف از نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا تنظیم بازار است در اولین ماه زمستان صورت گرفت؛
23 هزار فقره شکایت مردمی در دی ماه از صنوف رئیس اتاق اصناف مشهد گفت:
حمایت واحدهای صنفی از تولید با سرمایه کمتر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:
سامانه جامع تجارت الکترونیک مانع احتکار کالا ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه