بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
مدیرعامل تامین سرمایه نوین در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد :

زنگ ورود بزرگ‌ترین بانک سرمایه‌گذاری به بورس زده شد

مدیرعامل تامین سرمایه نوین با بیان اینکه این شرکت با سرمایه 7 هزار میلیاردی بزرگ‌ترین بانک سرمایه‌گذاری کشور بوده و ورود این تامین سرمایه به بازار سرمایه محرکی برای ورود پول‌های جدید به این بازار محسوب می شود.
کد خبر : ۱۸۷۸۷۰

به گزارش بورس نیوز، در آبان ماه سال جاری بود که نماد تأمین سرمایه نوین پس از عبور از مرحله پذیرش به عنوان پانصد و بیست و پنجمین شرکت در بخش فعالیتهای جنبی واسطهگریهای مالی و در بازار دوم معاملات بورس درج شد که در روز جاری نیز مسئولین سازمان بورس و اوراق بهادار با انتشار اطلاعیه‌ای خبر از برگزاری جلسه معارفه این شرکت را بین اهالی بازار سرمایه مطرح کردند.

در این خصوص علیرضا تاج بر مدیرعامل کارگزاری تامین سرمایه نوین به بورس نیوز گفت: تامین سرمایه نوین از سال 1387 بعنوان نخستین شرکت تامین سرمایه فعالیت خود را در بازار بورس آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این شرکت زیر مجموعه بانک اقتصاد نوین محسوب می شود، افزود: تامین سرمایه نوین شرکت‌هایی همچون گروه صنعتی بهشهر، گروه سرمایه‌گذاری غدیر و گروه سرمایه‌گذاری صنعت ساختمان ایران را در ترکیب سهامداری خود دارد.

تاج بر بابیان اینکه این شرکت با سرمایه 7 هزار میلیاردی بزرگترین بانک سرمایه‌گذاری کشور محسوب می شود، ادامه داد: طیف کامل خدمات مالی و مدیریت دارایی توسط تامین سرمایه نوین انجام می شود.

مدیرعامل کارگزاری تامین سرمایه نوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر این شرکت از طریق 9 صندوق سرمایه گذاری متنوع بیش از 15 هزار میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت دارد و در تامین مالی چندین شرکت با انتشار انواع اوراق بدهی و تعهد پذیره نویسی افزایش سرمایه نقش ایفا کرده است.

تاج بر با بیان اینکه براساس اعلام سازمان بورس این شرکت فعالترین شرکت تامین سرمایه از سال 93 تا 96 محسوب می شود، افزود: تامین سرمایه نوین باهمکاری شرکت های زیرمجموعه خود شامل کارگزاری، مشاور سرمایه گذاری و شرکت نرم افزاری رایا نرم افزا قصد توسعه عملیات در راستای ورود به حوزه های فناوری اطلاعات، ابزارهای نوین معاملاتی و سرمایه‌گذاری مخاطره پذیر را دارد.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت با حاشیه سود عملیاتی 96 درصدی و حاشیه سود خالص 90 درصدی در 9 ماه منتهی به 30/9/97، سود خالص 287 میلیاردتومانی ایجاد کرده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 18 درصدی را تجربه نموده است.

تاج بر افزود: با توجه به حاشیه سود 90 درصدی و برند بودن این شرکت می توان گفت ورود تامین سرمایه نوین به بازار سرمایه محرکی برای ورود پول های جدید به این بورس محسوب می شود که این امر موجبات ایجاد تحرکی کوچک در این بازار را فراهم می کند.

لازم به ذکر است که جلسه معارفه تامین سرمایه نوین 15 آبان ماه در هتل استقلال برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر