بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
عامل اصلی خروج شرکت از زیان، شناسایی مبلغ 153 میلیارد ریال سود تسعیر دارایی‌های آن بوده است که این سود در سنوات آتی در صورت تثبیت نرخ ارز، قابلیت تکرار را نخواهد داشت.
کد خبر : ۱۸۷۸۸۸

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت صنایع آذر آب بر اساس صورت‌های مالی 6ماهه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری حسابرسی شده خود، سود خالص 50 میلیارد و 876 میلیون ریالی و معادل 51 ریال به ازای هر سهم را محقق کرده است. 

این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، این شرکت به ازای هر سهم 181 ریال زیان محقق کرده بود.

عامل اصلی خروج شرکت از زیان، شناسایی مبلغ 153 میلیارد ریال سود تسعیر دارایی‌های آن بوده که این سود در سنوات آتی در صورت تثبیت نرخ ارز، قابلیت تکرار را نخواهد داشت.

شناسایی سود تسعیر، آذر آب را از زیان خارج کرد

درآمدهای عملیاتی شرکت رشد قابل ملاحظه‌ای را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته و از 693 میلیارد ریال به 1.519 میلیارد ریال افزایش یافته است. 

درآمدهای عملیاتی عمدتا شامل 688 میلیارد ریال بابت تجهیزات نفت، گاز و فولاد، 441 میلیارد ریال بویلرهای نیروگاهی و 389 میلیارد ریال بویلرهای سیکل ترکیبی بوده است. 

سود ناخالص بیش از 130 درصد رشد داشته و به مبلغ 309 میلیارد ریال رسیده است. با این حال، هزینه‌های مالی شرکت با 60درصد افزایش به 211 میلیارد ریال در دوره 6 ماهه امسال رسیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر