بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
مدیر مالی «فنورد» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

بهره‌برداری از خط تولید بیلت تا یک ماه دیگر

پیگیر ورود به بازارهای صادراتی هم هستیم. تا این لحظه صادرات قطعی نداشته ایم؛ ولی امیدوارم در سال ۹۸ به بازارهای صادراتی نیز راه یابیم.
کد خبر : ۱۸۹۴۲۱
به گزارش بورس نیوز، «فنورد» دو روزی است که با صف خرید مواجه است. 

شرکت نورد و قطعات فولادی که در دوره ۹ ماهه زیان خالص ۵۸ میلیارد ریالی محقق کرده، در ۱۱ ماهه درآمد ۳۴۸۱ میلیارد ریالی داشته که ۵۶ درصد بیش از مدت مشابه سال قبل است.

البته خبرهایی از همکاری ایران با سوریه در بازسازی مناطق جنگ زده شنیده شده و در این صورت، می توان به صادرات محصولات فولاد ساختمانی از جمله محصولات «فنورد» خوشبین بود.

صادق شهرستانی مدیر مالی شرکت نورد و قطعات فولادی در گفت‌وگو با بورس نیوز در خصوص دلایل اقبال سهم بیان کرد: طرح توسعه ای در دست اجرا داریم و خط تولید TTM بیلت با ظرفیت سالانه ۸۰ هزار تن ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در رابطه با آثار بهره برداری از این خط تولید اظهار داشت: با راه اندازی خط تولید بیلت ، امکان تولید بیلت را در کنار ورق نورد خواهیم داشت. به عبارتی دیگر، تنوع محصولات شرکت افزایش یافته و با توجه به شرایط بازار و قیمت و تقاضای هر یک از محصولات، می توان بیلت یا ورق و یا هر دو آنها را تولید کرد.

شهرستانی در مورد وضعیت فروش به بورس نیوز گفت: تقاضای داخلی رونق چندانی ندارد؛ رونق تقاضای داخل در گرو رونق ساخت و ساز است و امیدواریم در سال ۹۸، روند ساخت و ساز در کشور بهبود یابد. البته پیگیر ورود به بازارهای صادراتی هم هستیم. تا این لحظه صادرات قطعی نداشته ایم؛ ولی امیدوارم در سال ۹۸ به بازارهای صادراتی نیز راه یابیم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر