بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به گودی از سیمان برای تجار هندی و چینی تا بسته‌ای که از میرداماد برای خیابان سمیه، پُست شد.
کد خبر : ۱۹۰۵۱۰
از خواستگار جدید سیمانی ها تا چشمک وزیر صمت به قطعه سازان

به گزارش بورس نیوز، شاخص کل بالاخره امروز رخت سبز از تن به در کرد و سرخ پوش شد. تکنیکالیست ها افت بازار رو ورود به فاز اصلاحی می دانند و معتقدند باید منتظر استارت پرقدرت بازار بعد از یک اصلاح کوتاه مدت بود. سهامداران البته باز هم نشان دادند به صف نشینی عادت دارند و امروز به سرعت از صف های خرید به صف های فروش کوچ کردند.

مهر تاییدی بر گزارش دیروز 
رفتار حقوقی‌های بانک پُر حجم این روزهای بازار، مهر تاییدی به گزارش دیروز بورس‌نیوز بود و حقوقی‌ها، از صف فروش حسابی خرید کردند.

«وبصادر» آماده پرش
رئیس برج سپهر نیز از جذب ۳۰ هزار میلیارد تومان منابع جدید در سال ۹۷ خبر داده و گفته امسال، ساکنان این برج برنامه یک جهش بزرگ دارد. البته نماد این بانک در گذشته‌ای نه چندان دور، سود چندانی را برای سهامداران به ارمغان نیاورده و باید دید با این دورخیز، میتواند به سود برسد یا نه؟

از سیاهی قیر تا سبزی سود
شعله آتش زیر بشکه‌های غیر روشن می‌شود چراکه خبرهایی که از سخنگوی راه‌پله‌های وزارتخانه معروف شنیده شده که ۱۲ هزار کیلومتر راه آسفالته در سیل تخریب شده و بازسازی هر یک کیلومتر جاده، حداقل ۱۰۰ هزار تن قیر مصرف میکند. به قول قدیمی ها، «اگه این چاه برای مردم آب نداشت برای قیرسازان، نون داره».

خواستگارهای جدید سیمان ایران 
جدیدا شنیده شده که صنعت کشور یک گود سیمانی برای ورود رقبای چینی و هندی برای خرید سیمان پی‌ریزی شده که احتمالا رشد تا 30درصد صادرات این صنعت را هم داده است.

چشمک وزیر صمت به قطعه سازان
رئیس وزارتخانه خیابان سمیه در تایید مدیر ساختمان میرداماد نشین گفته که پرداخت تسهیلات ارزی به قطعه‌سازان و بازپرداخت آن در قالب ریالی موافقت شده و قطعه‌سازان تسهیلات ارزی را ریالی بازپرداخت می کنند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر