«غمارگ» به سهامداران سود پرداخت می کند
شرکت مارگارین (سهامی عام) به سهامداران حقیقی این شرکت سود سهام عملکرد سال مالی منتهی به 30 آذر 1397 را پرداخت میکند.

به گزارش بورس نیوز، شرکت مارگارین (سهامی عام) به سهامداران حقیقی این شرکت سود سهام عملکرد سال مالی منتهی به 30 آذر 1397 را پرداخت میکند.
گفتنی است، دارندگان سهام براساس شماره حسابهایی که قبلا در یکی از بانک های اقتصاد نوین، ملی سیبا، تجارت سحر، صادرات سپهر و ملت جام افتتاح و به اداره سهام این شرکت اعلام کردهاند و یا توسط سهامداران اعلام شود به حساب مربوطه واریز خواهد شد.

گزارش خطا
0 پسندیدم
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر گفت:
ارزش سهام بسیاری از شرکتها در کف قیمتی
در بازار پایه فرابورس اتفاق افتاد؛
بیش از هزار میلیارد ریال مبادله در تابلوهای معاملاتی
از فردا و با ضمانت شرکت نفت آغاز می شود؛
عرضه اوراق منفعت با نرخ اسمی 19درصد مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر گفت:
ارزش سهام بسیاری از شرکتها در کف قیمتی
در بازار پایه فرابورس اتفاق افتاد؛
بیش از هزار میلیارد ریال مبادله در تابلوهای معاملاتی
از فردا و با ضمانت شرکت نفت آغاز می شود؛
عرضه اوراق منفعت با نرخ اسمی 19درصد ارسال نظر
نظرات بینندگان
سلام والا ما سودی ندیدیم سال ۱۳۸۵ ۳۰۰ سهم خریدم سود ۲۰۰۰ تومان اسمش چی میشه گذاشت نه اطلاع رسانی نه جوابی فقط همون سال ۵۰ هزار تومان پول گرفتین از بنده خجالت اوره بخدا زنگ هم میزنیم هیچ کس جواب گو نیست روغن ۱۰۰۰ تومانی شده ۵۰ هزار تومان یعنی ۵۰ برابر ما رو چی فرض کردین که هر بار میگین ضرر داده همه میخورن شما هم روش درست میشه بلعخره
پاسخ
سلام والا ما سودی ندیدیم سال ۱۳۸۵ ۳۰۰ سهم خریدم سود ۲۰۰۰ تومان اسمش چی میشه گذاشت نه اطلاع رسانی نه جوابی فقط همون سال ۵۰ هزار تومان پول گرفتین از بنده خجالت اوره بخدا زنگ هم میزنیم هیچ کس جواب گو نیست روغن ۱۰۰۰ تومانی شده ۵۰ هزار تومان یعنی ۵۰ برابر ما رو چی فرض کردین که هر بار میگین ضرر داده همه میخورن شما هم روش درست میشه بلعخره
پاسخ
کل پول مردوم بفنا رفت
پاسخ
اخبار روز
خبرنامه
