بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
مدیرعامل کارخانه‌های تولیدی شهید قندی در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز ؛

فروش املاک «بکام» در دستور کار قرار دارد

فروش بقیه املاک با هدف قرار گرفتن کارخانه در جایی که امکان تولید محصولات وجود دارد در دست اقدام بوده و با شهرداری نیز مذاکراتی انجام شده اما طی کردن فرآیند فروش آن ها زمان‌بر است.
کد خبر : ۱۹۰۵۵۳

فروش املاک «بکام» در دستور کار قرار دارد

به گزارش بورس نیوز، چندی پیش علی اکبری معاون اقتصادی شرکت توسعه‌ معادن‌ و فلزات‌ از رشد قیمت زمین 100 هکتاری صفاییه یزد( متعلق به شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی) و انجام اقدامات لازم برای فروش این قطعه زمین خبر داد براین اساس می توان گفت که در صورت فروش این قطعه زمین تجاری 11 هزار متری حدود 150 تومان سود به ازای هرسم شناسایی می شود و از سویی دیگر نقدینگی حاصله نیز بخشی از هزینه های شرکت را پوشش خواهد داد.

در این خصوص حمیدرضا قدری مدیرعامل شرکت کارخانه‌های تولیدی شهید قندی به خبرنگار بورس‌نیوز گفت: مبلغ مورد نظر براساس کارشناسی تعیین شده و باید کشف قیمت انجام شود.

وی با بیان اینکه مبلغ تعیین شده بسیار قابل توجه است، افزود: مشتری برای این زمین پیدا شده اما براساس قانون باید مزایده ای با رعایت اصول مربوط به آیین نامه های شرکت و بورس انجام و درنهایت زمین به برنده مزایده واگذار شود.

قدری با بیان اینکه در خصوص چگونگی هزینه کردن درآمد حاصل از فروش این زمین در مجمع تصمیم گیری خواهد شد، افزود: در حال حاضر شرکت برنامه ای برای اجرای طرح های توسعه ای و انتقال شرکت به خارج از شهر در دستور کار قرار دارد بنابراین سیاست‌گذاری برای تقسیم سود باید براساس استراتژی شرکت در مجمع انجام شود.

مدیرعامل شرکت کارخانه‌های تولیدی شهید قندی با اشاره به اینکه به دلیل دارابودن املاکی در یزد «بکام» بعنوان شرکتی دارایی محور در بورس شناخته می شود، خاطرنشان کرد: همه املاک این شرکت از جمله زمینی که اکنون به فروش گذاشته شده رفع معارض شده و آماده واگذاری است.

وی افزود: فروش بقیه املاک با هدف قرار گرفتن کارخانه در جایی که امکان تولید محصولات وجود دارد در دست اقدام بوده و با شهرداری نیز مذاکراتی انجام شده اما طی کردن فرآیند فروش آن ها زمان‌بر است.

قدری با بیان اینکه تاکنون موانعی در راستای فروش این املاک وجود داشته است، افزود: در حال حاضر موافقت های اولیه اخذ شده ولی فروش این املاک در کوتاه مدت امکان‌پذیر نخواهد بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل کارخانجات شهید قندی در گفتگو با بورس نیوز اعلام کرد:

جهش «بکام» برای صفر کردن زیان انباشته / سهامداران ما عاقل و تحلیلگر هستند

مدیرعامل کارخانجات شهید قندی در گفتگو با بورس نیوز اعلام کرد:

جهش «بکام» برای صفر کردن زیان انباشته / سهامداران ما عاقل و تحلیلگر هستند

ارسال نظر