بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مدیرعامل «بیمه دی» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

خروج این شرکت از زیان انباشته/ ارائه خدمات جدید در قالب پنجره «بیمه‌های زندگی»

این شرکت در سال گذشته توانست از زیان انباشته خارج شود و سطح صفر را رد کند تا در کانال سوددهی قرار گیرد و این روند این شرکت طی سال جاری نیز تغییر نخواهد کرد و این روند را ادامه خواهد داد.
کد خبر : ۱۹۰۷۰۳
کشاورز- بیمه دی

محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز درخصوص میزان ضریب نفوذ بیمه و تاثیر بر شرکت‌های بیمه‌ای حاضر در بورس، اظهار کرد: عوامل متعددی در افزایش ضریب نفوذ بیمه در سطح کشور وجود داشته که باید تمامی بخش‌های اقتصادی برای عملکرد بهتر این فاکتور را در اقتصاد مشاهده شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، شرکت‌های بیمه‌ای باید فعالیت‌های مناسب‌تری را ارائه دهند و این مُهم تنها با اراته محصولات جدید می‌تواند بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

کشاورز با اشاره به این نوع خدمات، تصریح کرد: شرکت‌های بیمه‌ای باید بتوانند هنگام پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان ارائه خدمات مطلوبی را ارائه دهند تا تصویر ذهنی مشتریان بیمه‌ نسبت به خدمت‌رسانی این شرکت‌ها به نفع صنعت بیمه تغییر کند زیرا ارائه خدمات مناسب می‌تواند برای مشتری و شرکت‌های بیمه‌ای خلق ارزش کند.

وی درباره عملکرد بیمه دی در سال 97 توضیح داد: این شرکت در سال گذشته توانست از زیان انباشته خارج شود و سطح صفر را رد کند تا در کانال سوددهی قرار گیرد و این روند این شرکت طی سال جاری نیز تغییر نخواهد کرد و این روند را ادامه خواهد داد.

کشاورز درباره محصولات جدید این بیمه گفت: یکی از اقدامات جدیدی این شرکت، ارائه محصول جدید در پنجره بیمه‌های زندگی طراحی شده تا به بازار عرضه شود؛ در دو ماه گذشته کمپینی جهت فروش این محصول برگزار شده که بازخورد و استقبال مناسبی از آن به عمل آمد و به همین شکل در ماه‌های آینده محصولات جدیدتری در حوزه بیمه‌های زندگی عرضه خواهد شد.



اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر