«اُکالا» آماده صعود به صدر لیست فروشندگان اینترنتی کالا
به گزارش بورس نیوز، یکی از مدلهای فروش در جهان که چند سالی است در ایران نیز بهصورت جدی دنبال میشود، فروش اینترنتی است. سایت ها و مجموعههای بزرگی برای این حوزه برنامهریزی کردهاند و البته بهجز تعدادی معدود سایر این مجموعهها در اهداف خود شکست خوردند و دیگر نامی از ایشان در صنعت فروش اینترنتی کالا وجود ندارد.
مجموعه فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش نیز با توجه به توسعه فعالیتهای خود در مدل فروش فیزیکی، با معرفی مجموعه «اُکالا» رسماً به جمع فروشندگان اینترنتی کالا و محصولات سوپرمارکتی نیز اضافه شد.
«اُکالا» در مدتزمان کمی توانست اعتماد مشتریان را به خود کسب کند و این مهم باعث نگاه متفاوت مشتریان و البته مدیران افق کوروش به فروش اینترنتی شده است.
امیر خسرو فخریان مدیرعامل فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش در گفتگو با بهابازار نوز در مورد «اُکالا» گفت: شرکتی به نام «اُکالا» وجود دارد که درواقع افق کوروش از سهامداران این مجموعه هست که مسئول فروش اینترنتی ما هستند.
وی ادامه داد: در فروشگاههای افق کوروش چیزی در حدود 3000 قلم کالای سوپرمارکتی در معرض دید مردم برای خرید قرار دارد که این کالاها در «اُکالا» برای خرید اینترنتی عرضه میشوند.
مدیرعامل افق کوروش تأکید کرد: این امکان برای افرادی که نمیتوانند بهصورت فیزیکی خرید کنند از این طریق بدون نیاز به مراجعه حضوری خرید خود را فعلاً در استان تهران و بعدها در کل کشور انجام دهند.
وی افزود: در حال حاضر استقبال خوبی از اکالا در تهران شده و برنامهریزی خوبی انجامشده تا برای خرید اینترنتی هم بتوانیم بازار را پوشش مناسبی دهیم.
فخریان خاطرنشان کرد: «اُکالا» فعالیت جدیدی است اما ما امیدواریم بتوانیم بهسرعت به اهدافی که در این حوزه داریم دست پیداکرده و این قول را میدهم که در این مدل فروش هم خوش بدرخشیم.