بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به یک واگذاری که بر باد هوا رفت و باز هم هیاهوی بسیار برای هیچ این بار به بهانه بلاکچین و...
کد خبر : ۱۹۲۴۸۸
به گزارش بورس نیوز، باز هم بوی ادغام می آید. آن هم ادغام بانک ایران و ونزوئلا در بانک توسعه صادرات ! ظاهرا اهالی میرداماد به همین خاطر هم حکم مدیرعامل بانک ایران و ونزوئلا را فعلا صادر نکرده اند. اینکه چرا با صرف هزینه زیاد و هیاهوی بسیار از راه اندازی یک بانک، یک پروژه تبلیغاتی می سازیم و بعد تصمیم به ادغام میگیریم، خود معما است.

اما عجیب تر از آن این است که بعضی بانک هایی که تا کنون مثل اسکروچ دو دستی اموال خود را چسبیده بودند و به هر بهانه ای از زیر بار واگذاری شانه خالی می کردند، اعلام کرده اند قصد واگذاری برخی شرکت های تابعه را دارند؛ آن هم در بستر بلاکچین !
کارشناسان حوزه بلاکچین هم با شنیدن این حرف پوزخندی زده و گفتند این بندگان خدا اصلا معنی بلاکچین را می دانند؟ واقعا فکر کرده اند ارز دیجیتال و بلاکچین قرار است برایشان مشتری خلق کند یا اعتبار بیافریند؟ خلاصه که به نظر می رسد این بار هم خبری از واگذاری اموال مازاد نیست ولی این جماعت پیشرفت کرده و برای سرگرم کردن ملت، بهانه ای مدرن تر یافته اند!

البته این مدرنیته فقط شامل این صنف نبوده و یکبار دیگر سیاست گذاران غیور شگفتی ساز شدند و از رمزارز ملی سخن گفتند. چطور ممکن است با وضعیت فعلی کشور و بی اعتمادی دنیا به ما، ارز دیجیتال ملی ما خواهان داشته باشد؟ این همه هیاهو برای چیست؟ چطور تا چندی قبل ارزهای دیجیتال کلاهبرداری بود و الان حتی برنامه هایی که تخصص شان آموزش آشپزی و سرمه دوزی بوده سر از این حوزه درآورده اند؟ معجزه ای رخ داده و از قبح رمزارزها کاسته شده یا داستان دیگری پشت پرده در جریان است؟

چند شغل همزمان آن هم در شرکت های رقیب
مدیرعامل یکی از مجموعه های بزرگ همزمان عضو هیئت مدیره 4 شرکت رقیب نیز هست. جالب تر آنکه  ایشان ناظر بر عملکرد مجموعه ای بزرگ شده که فرزند، برادر دامادجان و خواهرزاده ایشان مجری انجام کار هستند! باز هم بگوئید ژن خوب اثر ندارد

بحث ژن خوب شد، یاد یکی از ژن های خوب افتادیم که هفته گذشته از شایعه یک تخلف بزرگ از ایشان در همین بخش نوشتیم و امروز خبر رسید ایشان در بازداشت به سر می برند! اتهام این بار فراتر از بالا کشیدن چند هزار میلیارد ناقابل و لایی کشی با مازراتی است. در صورت ثابت شدن این اتهام، پدر این آقازاده که اتفاقا اصرار زیادی هم روی اهمیت ژن خوب داشتند، دچار دردسر جدی خواهند شد.

دشتی که بر باد رفت
واگذاری بزرگترین مجموعه کشت و صنعت کشور این روزها حسابی خبرساز شده. بعد از لغو اولین واگذاری، این مجموعه با قیمتی نازل به یکی از مدیران نام آشنای صنعت غذایی واگذار شد؛ اما ظاهرا این بار هم این واگذاری بر باد هوا رفته و تصمیم به لغو آن گرفته اند. البته مجریان واگذاری به محض شنیدن خبر احتمال لغو این قرارداد، فغان برآورده اند که کی گفته؟؟ کو خبرش؟؟
اشتراک گذاری :
ارسال نظر