بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
صورت مالی تلفیقی «غنوش» منتشر شد؛

سود خالص 5 میلیارد ریالی «غنوش»

«غنوش» در صورت های مالی تلفیقی خود سود عملیاتی را ۳ میلیارد ریال، سود خالص را ۵ میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی مبلغ ۳۳میلیارد ریال منتشر کرده است.
کد خبر : ۱۹۲۶۵۴

به گزارش بورس نیوز، شرکت نوش مازندران در اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ سود هرسهم را ۱۱۷ ریال اعلام کرد.

این شرکت با سرمایه ۵۰میلیارد ریالی سود هر سهم در شرکت اصلی را ۱۷۷ریال اعلام کرده است.

«غنوش» در صورت های مالی تلفیقی خود سود عملیاتی را ۳میلیارد ریال، سود خالص را ۵ میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی مبلغ ۳۳میلیارد ریال منتشر کرده است.

شرکت یاد شده در این دوره توانسته درآمدها عملیاتی و بهای تمام شده خود را به مبلغ ۸۹ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال برساند و سود ناخالص خود را به ۲۵میلیارد و ۴۸۴میلیون ریال برساند.

همچنین این شرکت در دوره مورد گزارش، فروش خود را به ۲هزار و ۸۵۰کیلوگرم انواع محصولات رسانده و برای سال مالی منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸، پیش‌بینی کرده که فروش آن به ۲هزار و ۲۸۰کیلوگرم برسد.

در برآوردی که «غنوش» از تغییرات عوامل بهای تمام شده داشته اعلام کرد که به دلیل افزایش قیمت میوه مرکبات وحائل های انرژی و سایراقلام مورد نیاز تولید بهای تمام شده نیز به تناسب افرایش خواهد یافت.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بررسی آخرین وضعیت قیمت پایانی هر سهم در بورس اوراق بهادار نشان می‌دهد؛

۳۷ شرکت بورسی زیر ۱۰۰ تومان شد

ارسال نظر