سرپرست فروش شعب تهران غرب بیمه سامان در گفتوگو با بورسنیوز؛
برنامهریزی برای «سامان» بیمههای انفرادی و عمر/ تابستان سرآغازی بر خدمات هوشمند
درمان انفرادی و بیمه عمر، جزو مزیتهای رقابتی این شرکت در صنعت بیمه محسوب میشود و برای آن خدمات متنوعی نیز دیده شده است؛
امیر مهردادفر سرپرست فروش شعب تهران غرب بیمه سامان در گفتوگو با بورسنیوز، درباره اهداف فروش این شرکت اظهارکرد: مسیر تعریف شده این شرکت در سال جاری، بیشتر بر مبنای استراتژی خرده فروشی بنا شده و محصولاتی در این راستا انتخاب شده تا مزیت رقابتپذیری در آن وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: باید اشاره شود که درمان انفرادی و بیمه عمر، جزو مزیتهای رقابتی این شرکت در صنعت بیمه محسوب میشود و برای آن خدمات متنوعی نیز دیده شده است؛ بنابراین باید برای گام برداشتن در این مسیر نیروهای انسانی جذب شوند که نهتنها واجد شرایط پذیرش ادامه راه در شبکه فروش و توسعه خردهفروشی باشند بلکه این نیروهای انسانی را بعد از یک سال تبدیل به سرمایههای انسانی شرکت شوند.
مهردادفر با بیان استراتژی این مطلب تاکید کرد: بر این اساس در سه سطح اقداماتی صورت پذیرفته که در ابتدا، با ایجاد کمپینهای فروش در حیطه نمایندگان سعی در ایجاد کمپینهای فروش و جذب نماینده بود که این شرکت توانست نمایندگانی واجد شرایط را جذب کرده و آنها را تحت آموزش، حمایت و هدایت در شعبه قرار دهد.
این سرپرست فروش افزود: در گام دوم، توسعه شبکه فروش نمایندگان در دستور کار قرار گرفت و این موضوع کمک میکند که نیروهای انسانی جذب شده برای شرکت، تبدیل به سرمایههای انسانی شود بنابراین با تاکید بر این اصل و اصرار بر این موضوع باید تاکید شود که خردهفروشی بدون ایجاد شبکه فروش معنی ندارد.
مهردادفر در پایان اظهارکرد: در گام سوم نیز خدمات هوشمند و آنلاین جزو اولویتها قرار گرفت، اقدامی که خاص صنعت بوده و تقاضاها بر آن در حال افزایش است؛ راهنمایی و هدایت فروش و جریان آن به سمت ارائه خدمات هوشمند و آنلاین جزو نیازهای روز بازار بوده و این شرکت در حال آمادهسازی زیرساختهای فنی و غیر فنی آن بوده تا در تابستان سال جاری بتوان کاملا در این مسیر حرکت روبهجلویی را انجام داد.
اخبار مرتبط
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.