بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
روند کنونی فعالیت پتروپالایشی‌ها نسبت به گذشته با تغییرات چندانی مواجه نشده و چرخه تولیدات واحدهای کماکان مانند روال گذشته است.
کد خبر : ۱۹۳۱۶۱
به گزارش بورس‌نیوز، طی معاملات امروز بازارسرمایه گروه محصولات شیمیایی از لحاظ حجم و ارزش بازار قرمز پوش شد.

بر همین اساس تا این لحظه حجم معاملات بالغ بر ۲.۵۷۴ هزار میلیارد ریال بوده و ارزش معاملات نیز به ۵۲۴ هزار میلیارد رسیده است.

در صدر لیست این گروه، «جم‌پیلن» با ارزش معاملاتی ۱۸۰ میلیارد ریال «فارس» با ۱۶.۷۹۶ میلیون ریال قرار دارند اما قرمزپوش شدن این گروه را با دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی درمیان گذاشته شده که به شرح زیر است.

احمد مهدوی ابهری دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بورس‌نیوز درخصوص اتفاقات جدید این گروه در بازارهای جهانی اظهارکرد: روند کنونی فعالیت پتروپالایشی‌ها نسبت به گذشته با تغییرات چندانی مواجه نبوده و مشکلات صادراتی و تولیدی به حاشیه امن این صنعت ورود نکرده است.

وی ادامه داد: بازارسرمایه گاها دستخوش جوسازی‌های رسانه‌ای و مسائل سیاسی شده و به‌همین لحاظ شاید سهام شرکت‌های حاضر در این گروه، با ریزش مواجه شود.

مهدوی ابهری تاکید کرد: پتروشیمی‌ها با وجود حاشیه‌های تحریمی امروز باید از نسبت به گذشته هوشیارتر عمل کنند تا وارد بُعد حاشیه‌سازی تحریم‌ها نشوند زیرا باردیگر باید تاکید کرد که صادرات و تولید کماکان در مدار سابق به حیات خود ادامه می‌دهد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر