حس اعتماد مشتريان، دغدغههاي ارزشمند رنا
به گزارش بورس نیوز، سید عباس میرحسینی اظهار کرد: افزايش حس اعتماد در مشتريان يكي از دغدغههاي ارزشمند خدمات فنی رنا است. نمایندگیها، به عنوان بازوی اجرايي خدمات فنی رنا نقش موثري در تقويت حس اعتماد مشتريان دارند. امروز شبكه گسترده و منسجم توزيع قطعه از مزيتهاي رقابتي خدمات فنی رنا است و ما بخاطر برخورداري از چنين شبكهاي به خود ميباليم.
وي افزود: افزايش رضايت مشتري در گرو تامین به موقع قطعات با قیمت و کیفیت مناسب و ارائه خدمات بهینه بوده و مشتري انتظار دارد از خدمات مناسب به همراه قطعات باكيفيت بهرهمند شود، بنابراین وظيفه ما در شرکت خدمات فنی رنا اين بوده كه اين شرايط مناسبی را براي مشتري فراهم كنيم که نمایندگیها در اين زمينه در خط مقدم قرار دارند.
مدير عامل شرکت خدمات فني رنا گفت: در راستای کاهش خودروهای تحت پوشش گارانتی برنامه وفادارسازی مشتریان را در قالب ایجاد باشگاه مشتریان دنبال میكنيم. رقابتی کردن قیمت قطعات، بازاریابی و بازارسازی و کاهش بروکراسی اداری نيز موجب میشود خودروهای وارانتی به شبکه نمایندگیها بازگردند.