بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
مدیر فروش «ثپردیس» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

پروژه «باران» در پاییز پیش‌فروش می‌شود

اگرچه بازار مسکن وارد فاز رکودی شده؛ اما هنوز رکود به شرکت های ساختمانی سرایت نکرده و فعلا وضعیت نگران کننده نیست.
کد خبر : ۱۹۴۷۰۴
تشریح برنامه های «ثپردیس» در ماه های آینده/ پیش فروش باران ۱ در فصل خرمالوها
 
به گزارش بورس نیوز، یکی از سهم‌های پربازده گروه ساختمانی در سال جاری سهم شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس بوده که بازدهی ۶۵درصدی برای سهامداران به ارمغان آورده است.
 
«ثپردیس» در ۹ماهه منتهی به پایان خردادماه به ازای هر سهم ۱۰ تومان سود محقق کرده که ۲۷ درصد بیش از مدت مشابه سال قبل بوده و در تیرماه هم فروش ۲۱ میلیارد تومانی داشته که رقم بسیار خوبی بوده است.
 
شاهین اسماعیلی مدیر فروش شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در خصوص وضعیت شرکت بیان کرد: اگرچه بازار مسکن وارد فاز رکودی شده؛ اما هنوز رکود به شرکت‌های ساختمانی سرایت نکرده و فعلا وضعیت نگران‌کننده نیست.
 
وی افزود: این شرکت پروژه‌های جدیدی در دست داشته که از بین آنها می‌توان به «پروژه باران ۱» اشاره کرد که در مرحله طراحی بوده و شامل ۱۵۰ واحد لوکس مسکونی بوده و پیش‌فروش آن در فصل پاییز آغاز خواهد شد. مدت زمان اجرای پروژه ۱۸ ماه برآورد شده و اثر پیش فروش پروژه در سال مالی جدید (منتهی به پایان شهریور ۹۹) نمایان می شود. پروژه برج های دوقلوی دهکده المپیک هم شهریورماه به بهره برداری می رسد که البته در آن پروژه فقط ۲ واحد دیگر داریم و مابقی، واگذار شده است.
 
وی اضافه کرد: ضمن اینکه استراتژی شرکت، اجرای پروژه های جدید بر اساس توان مالی خریداران است و به دنبال همکاری با بعضی ارگان‌های خاص از جمله آموزش و پرورش هستیم تا مطابق بودجه مشتریان، اقدام به اجرای پروژه کنیم. بدین ترتیب هم فعالیت شرکت رونق خواهد گرفت و نیاز هم متقاضیان مسکن تامین خواهد شد. این شرکت دانش فنی و امکانات و زیرساخت های لازم برای اجرای پروژه های ساختمانی را دارد و امیدواریم با تکیه بر این امکانات و استراتژی های جدید، شاهد گسترش فعالیت های شرکت باشیم.
 
این فعال بازار مسکن در ادامه گفت: یکی از راهکارهای قابل انجام در بازار مسکن، اجرای پروژه های چند منظوره در بافت های فرسوده و... در قالب مجتمع های پر تعداد مسکونی (مثلا ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ واحد) در کنار مراکز خرید و تفریحی و فضای سبز و امکانات ورزشی است که مردم امکانات بیشتری در اختیار داشته باشند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر